Mirko: Smak i wygląd produktu kluczowe dla konsumentów

Duże znaczenie dla konsumentów wybierających produkty rybne ma ich cena. Coraz częściej zwracają jednak uwagę na wysoką jakość produktów i doceniają walory smakowe produktów rybnych. - Nasi Klienci są bardzo wymagający i stale inspirują nas do pracy w tych kierunkach - mówi Marta Krasnoborska, członek zarządu Zakładu Przetwórstwa Ryb Mirko.
Zdaniem Krasnoborskiej produkt na sklepowej półce musi być w rozsądnej cenie, ale istotne jest również bezpieczeństwo produktu. Istotna jest relacja jakości do ceny, ale konsumenci doceniają walory smakowe oferowanych produktów. Dla firmy Mirko priorytetem jest bezpieczeństwo produktów.
-Klient sięgając po nasz produkt musi mieć pewność, że jest bezpieczny dla jego zdrowia. Tutaj nie ma dla nas kompromisów, co poparte zostało uzyskaniem certyfikatu IFS na najwyższym poziomie. Wierzymy jednak, że nasza jakość nie objawia się jedynie w uzyskanych certyfikatach, ale przede wszystkim w codziennej pracy i dbałości o każdy szczegół. Kluczowym elementem finalnego produktu jest wyselekcjonowany surowiec, który pozyskujemy wyłącznie od najlepszych i sprawdzonych przez lata dostawców - wyjaśnia.
Zakład Przetwórstwa Ryb Mirko został założony w 1995 r. w Słupsku. Firma posiada siedzibę w Głobinie, gdzie w 2003 roku otworzyła nowo wybudowany zakład produkcyjny.
- Dzięki tej inwestycji znaleźliśmy się w gronie najnowocześniejszych firm przetwórstwa rybnego. Spełnienie wysokich standardów technologicznych umożliwiło nam wejście na europejskie rynki, w tym w szczególności do Niemiec, Austrii, Francji i Czech. Eksportujemy też nasze produkty do USA. Specjalizujemy się w produktach ze śledzia marynowanego oraz a’la matias. Niemniej największą radością napełnia nas widok naszych produktów na polskich półkach i kontakt z polskim konsumentem - przyznaje Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)