Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mirko: Smak i wygląd produktu kluczowe dla konsumentów

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2016, 09:34
Mirko: Smak i wygląd produktu kluczowe dla konsumentów
Fot. Materiały prasowe

Duże znaczenie dla konsumentów wybierających produkty rybne ma ich cena. Coraz częściej zwracają jednak uwagę na wysoką jakość produktów i doceniają walory smakowe produktów rybnych. - Nasi Klienci są bardzo wymagający i stale inspirują nas do pracy w tych kierunkach - mówi Marta Krasnoborska, członek zarządu Zakładu Przetwórstwa Ryb Mirko.

Zdaniem Krasnoborskiej produkt na sklepowej półce musi być w rozsądnej cenie, ale istotne jest również bezpieczeństwo produktu. Istotna jest relacja jakości do ceny, ale konsumenci doceniają walory smakowe oferowanych produktów. Dla firmy Mirko priorytetem jest bezpieczeństwo produktów. 

-Klient sięgając po nasz produkt musi mieć pewność, że jest bezpieczny dla jego zdrowia. Tutaj nie ma dla nas kompromisów, co poparte zostało uzyskaniem certyfikatu IFS na najwyższym poziomie. Wierzymy jednak, że nasza jakość nie objawia się jedynie w uzyskanych certyfikatach, ale przede wszystkim w codziennej pracy i dbałości o każdy szczegół. Kluczowym elementem finalnego produktu jest wyselekcjonowany surowiec, który pozyskujemy wyłącznie od najlepszych i sprawdzonych przez lata dostawców - wyjaśnia.

Zakład Przetwórstwa Ryb Mirko został założony w 1995 r. w Słupsku. Firma posiada siedzibę w Głobinie, gdzie w 2003 roku otworzyła nowo wybudowany zakład produkcyjny.

- Dzięki tej inwestycji znaleźliśmy się w gronie najnowocześniejszych firm przetwórstwa rybnego. Spełnienie wysokich standardów technologicznych umożliwiło nam wejście na europejskie rynki, w tym w szczególności do Niemiec, Austrii, Francji i Czech. Eksportujemy też nasze produkty do USA. Specjalizujemy się w produktach ze śledzia marynowanego oraz a’la matias. Niemniej największą radością napełnia nas widok naszych produktów na polskich półkach i kontakt z polskim konsumentem - przyznaje Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Techn. Przetw. Rybnego 26-06-2016, 07:13:
Powiada pani Krasnoborska „Istotna jest relacja jakości do ceny, ale konsumenci doceniają walory smakowe oferowanych produktów.”
Jak mam to rozumiec ?
czy np. w sposob nastepujacy: im mniejsza cena tym nizsza jakosc ... ?
No coz, czy wobec tego nie szkoda wg. wypowiedzi respondentki „niszczyc” tak starannie wyselekcjonowanego surowca na porodukcje nisko wartosciowych produktow ?

Wydaje mi sie jedno, ze do tej pory jeszcze polscy „czlonkowie zarzadow” firm produkcyjnych nie potrafia przyswoic sobie pewnego stwierdzenia o ktorym zreszta juz w stosunku do wypowiedzi innych poruszalem a mianowicie: jest tzw.
pojecie produktu o wysokij jakosci ale korzystnego cenowo.
Jakosc jako ( jak to powiada p. Krasnoborska) element finalnego produktu nie powinna byc prosta korelacja: cena – jakosc.
Osobiscie wychodze z zalozenia, ze kazdy „finalny produkt” cechowac powinna jego wysoka jakosc ale na skutek wprowadzania nowoczesnych technologii, zmniejszania kosztow produkcji itp. mozliwa jest produkcja „finalnych produktoow” - korzystnych cenowo (podkreslam korzystnych a nie TANICH)

NA zakonczenie chce tylko dodac, ze denerwuja mnie takie stwierdzenia jak:
wierzym; w codziennej pracy; dbalosci o kazdy szczegol itp.
Floski te przypominaja mi czasy gierkowskie w ktorych az do przesytu pelno bylo podobnych stwierdzen.
Bedac w zarzadzie firmy i wypowiadajac sie na lamach publicznych nalezy uzywac innego jezyka poniewaz ten p. Krasnoborskiej, wprowadza mnie w stan niepewnosci i powatpiewania.
Jest wiele szkolen w ktorych „zarzad” moze nauczyc sie w jaki sposob nalezy komunikowac /wypowiadac sie na lamach publicznych.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH