Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mirko wprowadza nowe produkty i zmienia wygląd opakowań

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 18-08-2017, 14:53
Mirko wprowadza nowe produkty i zmienia wygląd opakowań
fot. mat. pras.

Producent specjałów rybnych Mirko przechodzi rebranding. W ślad za inwestycjami w nowoczesne linie technologiczne, firma wprowadza nowy logotyp oraz odświeża opakowania. Nowa kreacja Mirko to wyraz zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach. Ponadto w asortymencie firmy pojawią się nowości produktowe.

Mirko specjalizuje się w produktach ze śledzia marynowanego, solonego oraz wyrobach garmażeryjnych. Obecnie w zakładzie produkcyjnym wytwarza się asortyment pod marką Mirko i markami własnymi sieci handlowych. Zakład oferuje również szeroką gamę produktów sygnowanych nazwą Pomorski Targ Rybny.

W latach 2014-2016 spółka zainwestowała w kolejną modernizację zakładu i zakup linii technologicznych, dzięki czemu znacznie zwiększono możliwości produkcyjne zakładu. Jednocześnie intensywnie pracowano nad rozwinięciem asortymentu bez konserwantów, który od kilku miesięcy jest sukcesywnie dystrybuowany w polskich sklepach. 

Rebranding jest kontynuacją szerszej strategii firmy mającej na celu wzmocnienie wizerunku jako nowoczesnego przedsiębiorstwa. Zmiana identyfikacji wizualnej to także odpowiedź na potrzeby świadomego konsumenta, który aktywnie poszukuje marek polskich, rzemieślniczych, oferujących sprawdzoną jakość w przystępnej cenie. Nowy design Mirko jest świeży, oryginalny, a jednocześnie minimalistyczny.

Wraz ze zmianą logotypu oraz opakowań na rynek zostaną wprowadzone nowe produkty. Pojawią się śledzie bez konserwantów z superfoods – czarnuszką, kolendrą i kardamonem oraz prażonymi ziarnami. A dla osób z upodobaniem do tradycyjnych smaków zaproponowano śledzia w buraczkach, pomidorach, koperku z kolendrą lub w salsie z ananasem. W niedalekiej przyszłości firma poszerzy ofertę o również o owoce morza.

Zakład Przetwórstwa Ryb Mirko został założony w 1995 r. w Słupsku. Firma posiada siedzibę w Głobinie, gdzie w 2003 roku otworzyła nowo wybudowany zakład produkcyjny. W Polsce klientami firmy są największe sieci handlowe i liczące się rybne hurtownie. W ostatnich latach uruchomiono również eksport produktów do wielu europejskich krajów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH