Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MyFood rusza z ogólnopolską kampanią reklamową

  • Autor: pr
  • Data: 17-11-2015, 22:47

MyFood jest młodą firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym. Spółka inwestuje w rozwój nowych produktów i działania marketingowe. MyFood rusza właśnie z pierwszą, ogólnopolską kampanią reklamową nowej linii mrożonych dań z krewetek.

16 listopada pod hasłem „Krewetki w najlepszym wydaniu” ruszyła pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood, a zarazem pierwsza kampania poświęcona Krewetkom. W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawiły się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym, Krewetki z masełkiem koperkowym i Krewetki z masełkiem cytrynowym z chili.

Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe produktów marki w największych sieciach handlowych.

MyFood chce skorzystać z rosnącej popularności owoców morza wśród polskich konsumentów. Dania gotowe z krewetkami dodatkowo wpisują się także w trend convenience, który zakłada szybkie i wygodne przygotowywanie posiłków w domu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH