Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowy design produktów premium marki Almar

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 27-11-2012, 16:01

Firma Almar, producent łososia wędzonego, dokonała zmiany opakowań produktów linii premium. Dzięki zmianie opakowania stały się jeszcze bardziej przejrzyste, funkcjonalniejsze, a przede wszystkim bardziej estetyczne.

Po mającej miejsce w lipcu br. zmianie opakowania premium łososia norweskiego w plastrach, firma Almar dokonała lifingu opakowań kolejnych produktów. Nową szatę graficzną zyskały produkty: Alaska dziki łosoś pacyficzny, Irish łosoś irlandzki wędzony, Mac Roy Szkocki łosoś wędzony w dwóch odmianach: Royal Quality oraz aromatyzowany 12-letnią whisky, a także łosoś norweski z czosnkiem niedźwiedzim i łosoś norweski z pieprzem cytrynowym.

Na nowych opakowaniach umieszczono na froncie nowy logotyp oraz wizerunek ambasadora marki Almar- Sylwii Gruchały. Natomiast na odwrocie opakowania znajdziemy kod QR przekierowujący do mobilnej książki kucharskiej. Zmieniony został też rodzaj opakowania, dotychczasowe- foliowe zastąpiono ekskluzywnym papierowym kartonikiem z funkcją "łatwego otwierania".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH