REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Dega SA: Poszukujemy środków finansowych na realizację pomysłów

  • Autor: PJ, portalspożywczy.pl
  • Data: 21-10-2013, 15:36
Prezes Dega SA: Poszukujemy środków finansowych na realizację pomysłów
Emilia Modlińska, prezes zarządu Dega SA (fot. Dega)

- Reaktywowaliśmy filety śledziowe w sosie śmietanowym, musztardowym i koperkowym. Mamy dużo innowacyjnych pomysłów i obecnie poszukujemy środków finansowych na ich realizację - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Emilia Modlińska, prezes zarządu Dega SA.

REKLAMA

Jakie trendy produktowe są obecne w branży przetwórstwa rybnego? Jak zauważa szefowa firmy, wiele spółek z branży rybnej chcąc sprostać wymaganiom cenowym obniża gramatury swoich wyrobów bez obniżania jakości. - Na pewno jest to działanie proklientowskie - ocenia Modlińska.

- Konsument na pewno poszukuje dań gotowych. Trendem obecnym w branży jest wprowadzanie do sprzedaży ryb pakowanych w atmosferze modyfikowanej MAP - mówi prezes firmy Dega.

A jakie kategorie produktów zamierza rozwijać Dega? - Naszym sztandarowym produktem jest sałatka i tę kategorię produktów z udziałem różnych gatunków ryb stale będziemy rozwijać - zapowiada Modlińska.

Przedsiębiorstwo Dega obecne jest na rynku przetwórstwa spożywczego od 1992 roku. Spółka, zatrudniająca ok. 250 osób, zajmuje się produkcją sałatek warzywnych, mięsnych i śledziowych oraz innych przetworów rybnych: konserw, galaret, ryb w zalewach i w sosach greckich. Portfolio Degi to ponad 200 produktów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bursztynek 22-10-2013, 08:42:
Problem polega na tym,że rybne firmy rozszerzają portfolio o sałatki i jest to akceptowalne , bo logo rybne jest rozpoznawalne. Natomiast w drugą stronę może być ciężko ze względu na klienta , kosztowny rynek dystrybucji oraz brak doświadczenia w tym temacie. Ponadto ; konfekcjonerzy ryb posiadają już swą mapę handlu i dystrybucji , pewnie podobną do firmy Dega , produkty flagowe dla siebie i zespół handlowców w róznych częściach kraju. Nie jestem ekspertem tylko jednym z hurtowników ale Dega sprzedaje się na zasadzie uzupełniania asortymentu , ludzi nie posiada bo z tego co ja obserwuję poza paniami do kontaktu handlem zajmuje się pan , który żyje w wyimaginowanym świecie tylko sobie znanym i nikt nigdy nie może pojąć o co mu chodzi i tak przez lata. Bez uprzedzeń ale ja obserwuję na hali po zachowaniu klienta ,że chętniej się wybiera sałatki np. Lisnera , bo marka , nie można by klienta przekonać to wyrobu rybnego z Degi. Dlaczego ? Bo po śledzia to sięgamy tego co smakuje i wiemy od kogo on jest !

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH