Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Dega SA: Z rynku zniknęły marki rybne z samej czołówki

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 24-10-2013, 15:19
Prezes Dega SA: Z rynku zniknęły marki rybne z samej czołówki
Emilia Modlińska, prezes zarządu Dega SA (fot. Dega)

- Dzisiaj na rynku polskim w branży rybnej funkcjonuje niewiele firm rodzinnych. Moim zdaniem to była siła tej branży - oceniła w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Emilia Modlińska, prezes zarządu Dega SA.

Jak szefowa firmy ocenia aktualną sytuację w przetwórstwie rybnym? - Przykre jest to, że z rynku zniknęło wiele marek rybnych z samej czołówki. Pokazuje to, że badania rynku i pozycja ukazujące liderów to jedna strona biznesowego medalu, a umiejętność przetrwania w dzisiejszej rzeczywistości, znalezienie swojego miejsca i presja na rozwój to druga strona medalu - komentuje Modlińska.

Przedsiębiorstwo Dega obecne jest na rynku przetwórstwa spożywczego od 1992 roku. Spółka, zatrudniająca ok. 250 osób, zajmuje się produkcją sałatek warzywnych, mięsnych i śledziowych oraz innych przetworów rybnych: konserw, galaret, ryb w zalewach i w sosach greckich. Portfolio Degi to ponad 200 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dfc 28-10-2013, 11:00:
Dega robi NAJLEPSZĄ rybę po grecku na rynku!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH