Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Graala: Podaż produktów typu fit rośnie wraz z popytem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-08-2015, 14:04
Prezes Graala: Podaż produktów typu fit rośnie wraz z popytem
Bogusław Kowalski, prezes spółki Graal SA (fot. PTWP)

- Polski konsument jest wciąż konsumentem tradycyjnym i produkty fit przez długi czas będą stanowić nisze w zwyczajach żywieniowych Polaków – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal.

- Polski rynek rozpoczął dostosowywanie się do panujących trendów. To co kiedyś wydawało się produktem luksusowym, dziś jest dostępne dla każdego. Dokładnie tak jest z modą na bycie fit. Chcąc zdrowo się odżywiać, wystarczy dziś sięgnąć po łatwo dostępne w sklepach produkty, które są przystosowane do potrzeb i oczekiwań konsumentów. Rynek jest otwarty na wiele nowych produktów i wyraźnie widać wzrost popytu na produkty fit. Wraz ze wzrostem popytu, rośnie podaż, zatem można się spodziewać, że coraz więcej producentów będzie oferować produkty tego typu, jednak nie można tu mówić o "wysypie" – komentuje Bogusław Kowalski.

Jak dodaje prezes Graala, kluczem do prowadzenia zdrowego trybu życia, jest balans między aktywnością fizyczną i dietą. - Jako producent wysokiej jakości przetworów rybnych, dbamy głównie o tę drugą sferę. Przykładamy również szczególną uwagę do edukacji konsumentów, którzy często nie mają wiedzy o tym jak przygotować zdrowe i pełnowartościowe danie, dlatego aktywnie współpracujemy z blogerami, którzy opracowują dla nas przepisy wykorzystujące nasze produkty. Inspirujemy także do tego, w jaki sposób ryby serwować i z jakimi smakami łączyć, by posiłek był jeszcze bardziej wartościowy – mówi Bogusław Kowalski.

Firma Graal wspiera także inicjatywy promujące ruch. - W tym roku byliśmy fundatorami nagród w wydarzeniu „Bieg po rybę”, który łączy w sobie promocje zarówno aktywności fizycznej jak i zdrowej diety. Rozważamy  też sponsoring amatorskich klubów sportowych – dodaje prezes..

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Technolog Przetw. Rybnego 22-08-2015, 14:07:
Pan Kowalski nie stwierdza nic nowego w swej wypowiedzi.
Mam wrecz przeciwnie wrazenie , ze staramy sie, blogi, receprury czy tez przepisy itd.
Pytam sie kto to wlasciwie czyta te blogi, kto ma na to czas.
Znowu jedna z form wymowki aby przedstawic sie w sposob aktywny, wpywajacy na rynek czy tez zachowanie konsumenta.
Droga zludna, dluga i kreta jak swego czasu droga do komunizmu w Polsce.
Moim zdaniem sa to wprawdzie checi i „dobre” ale nie stety tylko CHECI i nic wiecej.
Czy naprawde nie stac w Gralu marketingowcow i inynnych ludzi odpowiedzialnych za to co na rynku na skuteczniejsze sposoby i reakcje .... ?
Widac , ze chyba nie.
A szczerze mowiac dziwie sie, bo tak olbrzymi „koncern” jakim jest Gral (przjmowane przez niego zaklady) ma chyba wieksze mozliwosci agowania na to co na rynku.
Tak wiec panie Kowalski – moze cos innego i bardziej innovatywnego a nie reagowania ruchem naruch. Szachy to piekna i wymagajaca „pomyslunku” gra. Piekne w niej to ale zarazem wymagajace, ze przewiduje nie tylko nastepny ruch przeciwgracza ale tez i PARE ruchow na PRZOD a wiec niehjako przyszosc.
Radze panie Kowalski wiziasc przyklad z tej strategii, bo niezwykle pouczajaca ...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.