Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Limito: Polacy zwracają coraz większą uwagę na jakość ryb

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 01-07-2014, 10:49
Prezes Limito: Polacy zwracają coraz większą uwagę na jakość ryb
Mirosław Orzoł, prezes zarządu Limito SA (fot. Limito)

- To, że Polacy jedzą mało ryb i produktów rybnych w porównaniu z innymi narodami Europy, wynika w dużej mierze z naszych przyzwyczajeń żywieniowych i uwarunkowań politycznych oraz kulturowych poprzedniego ustroju - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Mirosław Orzoł, prezes zarządu Limito SA.

Jak tłumaczy szef firmy, choć ogólna konsumpcja ryb w Polsce od kilku lat nieznacznie spada, to jednak w przypadku łososia w ostatnich latach odnotowywano dynamiczny wzrost spożycia. - Na całe szczęście wśród konsumentow zmienia się świadomość, na co wpływ ma m.in. coraz większa dostępność produktów rybnych, szczególnie świeżych. To dobrze rokuje na przyszłość - mówi Orzoł.

Prezes Limito zwraca uwagę na działania dyskontów, które 2-3 lata temu postawiły na segment świeżych ryb w zmiennowagowych opakowaniach MAP. Gdańska spółka była jednym z pierwszych dostawców łososia w tej postaci.

- Klienci chętnie wybierają produkty zapakowane w MAP, ze względu na możliwość wyboru odpowiedniej wielkości oraz na gwarancję świeżości, którą daje hermetyczne pakowanie. Jako producent i jeden z prekursorów takiego rozwiązania zamierzamy mocno rozwijać się na tym polu, wierzymy w tę kategorię - tłumaczy Orzoł. Jak dodaje, Polacy coraz większa uwagę przywiązują do jakości ryb, które kupują. Zdaniem prezesa Limito, po boomie, jaki mieliśmy kilka lat temu na ryby takie jak panga czy tilapia, teraz przyszedł czas na łososia.

Limito SA to spółka o polskim rodowodzie. Jej siedziba mieści się w Gdańsku, a należący do firmy zakład przetwórstwa ryb - w Grudziądzu. Trzon oferty Limito stanowi łosoś w czterech postaciach: świeży, wędzony, mrożony i (od niedawna) łosoś marynowany.

Czytaj więcej:
Limito wchodzi w nową kategorię produktów łososiowych
Milito przejmie klientów Limito? Ruszył spór o łososie
Limito kończy negocjacje z Piotrem i Pawłem i kilkoma innymi sieciami
Limito ma już obroty na poziomie 125 mln zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH