REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Seko: Będziemy rozwijać się dwutorowo

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 09-08-2013, 10:22
Prezes Seko: Będziemy rozwijać się dwutorowo
Kazimierz Kustra, prezes Seko

- Zamierzamy rozwijać się dwutorowo: w kierunku marek własnych sieci handlowych i w kierunku naszych marek - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Kazimierz Kustra, prezes przedsiębiorstwa rybnego Seko.

REKLAMA

Obecnie w Polsce private label stanowi około 16 proc. asortymentu w sieciach handlowych, podczas gdy na Zachodzie jest to prawie 50 proc. - Można się więc spodziewać, że rozwój w Polsce będzie szedł właśnie w kierunku marek własnych. Nasze rodzime firmy będą musiały się do tego dostosować - zauważa Kustra. Tłumaczy, że Seko już teraz obecne jest praktycznie we wszystkich sieciach handlowych w kraju.

Prezes Seko podkreśla, że jego firma ma możliwość zwiększenia produkcji o 100 proc. i to bez nakładów inwestycyjnych. Seko wprowadza właśnie na rynek alupaki. - Usilnie pracujemy też nad kolejnymi nowymi produktami. Więcej na ten temat będzie wiadomo po wakacjach, we wrześniu - mówi Kustra.

Firma Seko powstała w 1992 roku i zajmuje się produkcją marynat rybnych, wyrobów rybnych na bazie śledzia solonego, sałatek rybnych i jarzynowych, ryb smażonych w zalewach octowych i pomidorowych oraz innych rybnych wyrobów garmażeryjnych. Seko zatrudnia ponad 500 osób w fabryce w Chojnicach. Od 2007 r. Seko należy do grona spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

SEKSeko SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH