REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Wilbo: Będziemy stawiać na markę Neptun oraz nowości

  • Autor: Paweł Jachowski, Łukasz Stępniak, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-07-2013, 10:30
Prezes Wilbo: Będziemy stawiać na markę Neptun oraz nowości
Bożena Serzycka, prezes Wilbo

Wilbo w najbliższym czasie zamierza opierać się przede wszystkim na marce Neptun, ale obok tego planuje również rozwój nowych produktów. Reaktywowana ma być m.in. marka DalPesca. Na razie spółka nie będzie się natomiast angażować w kanał HoReCa - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Bożeny Serzyckiej, prezes Wilbo.

REKLAMA
Na czym będzie pani chciała budować siłę swojej spółki?
Na razie opieramy się na marce Neptun, ale to nie znaczy, że nie będziemy rozwijać nowych produktów. Kusi nas wędzony łosoś, spróbujemy zająć się właśnie tym tematem. To rynek bardzo perspektywiczny, Polacy polubili produkty z łososia. Faktycznie te ryby są bardzo smaczne i bardzo zdrowe. Oprócz tego pracujemy także nad tym, aby zmienić design naszej marki Taaka Ryba. Będziemy rozwijać się podobnie, jak to czynią obecnie wszystkie firmy - zamierzamy szukać nowości, wprowadzać nowe smaki. Chcemy także mocno postawić na rozwój dystrybucji w kanale tradycyjnym, to pozwoli nam osiągnąć lepsze marże niż w przypadku współpracy z największymi sieciami handlowymi.

Czy więc Wilbo raczej postawi na nowości, czy też ma jeszcze jakieś marki poza Neptunem, które mogą być siłą napędową spółki?
Chciałabym reaktywować, a nawet rozwinąć markę DalPesca, pod którą kryją się ryby mrożone. W mojej ocenie to również marka z dużym potencjałem dlatego też podejmiemy działania związane z jej promocją na wybranych asortymentach z oferty Spółki.

Czy w perspektywie 2-3 lat widzi pani jeszcze jakieś obszary, w które moglibyście wejść z produkcją?
Jak najbardziej chcemy poszerzać swoją działalność, bo jeśli firma nie poszerza swojego asortymentu, to się nie rozwija. Chcemy robić wędzone ryby, jak również dania gotowe, choć o nich myślimy w perspektywie nie krótszej, niż za trzy lata. Planujemy najpierw robić je na własny koszt. Na pewno nie będziemy się opierać tylko na tym, co kiedyś Wilbo produkowało, choć oczywiście priorytetem cały czas pozostaną konserwy - w końcu wszyscy znają Neptuna.

Wiele firm spożywczych szans rozwoju upatruje w kanale HoReCa. Uważa się, że to właśnie on będzie napędzał rozwój części branży.
Zgadzam się z tym stwierdzeniem i też uważam, że zaangażowanie w kanał HoReCa może przynieść nam szybszy rozwój. Natomiast nie jesteśmy jeszcze na tym etapie, żeby się tym zająć. To wymaga zdecydowanego ustabilizowania firmy.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WLBWILBO SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH