Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rio Mare chce zostać liderem w kategorii tuńczyka w Polsce. Anna Starmach ambasadorką marki

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2017, 13:17
Rio Mare chce zostać liderem w kategorii tuńczyka w Polsce. Anna Starmach ambasadorką marki
Anna Starmach ambasadorką marki Rio Mare; fot. materiały prasowe

- Chcemy, tak jak w wielu krajach, gdzie jest obecne Rio Mare, zostać liderem w kategorii tuńczyka w puszce – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Grabiec, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Rio Mare W Polsce. Dodajmy, że ambasadorką marki w naszym kraju została Anna Starmach, jurorka polskiej edycji programu MasterChef.

Anna Starmach pojawiła się w spotach reklamowych - przygotowała potrawy z produktów Rio Mare, których przepisy znalazły się na oficjalnej internetowej stronie marki. Dodatkowo autorka wielu książek kulinarnych odwiedziła fabrykę Rio Mare we Włoszech, aby na własne oczy przekonać się, jak powstają produkty.

– Uwzględniając różnicę pomiędzy polskim i włoskim rynkiem, zdecydowaliśmy się na poszukiwanie lokalnej gwiazdy, która mogłaby zostać twarzą Rio Mare. Wierzymy, że wielu Polaków może się utożsamiać z Anią Starmach. Jest ona bardzo znana ze swoich umiejętności kulinarnych, prowadzi autorski program o gotowaniu w telewizji oraz jest jurorem w popularnym kulinarnym show. Najważniejsze jednak, że dba o siebie, wybierając najwyższej jakości produkty, czyli robi dokładnie to, co opisuje naszą grupę docelową. Poprzez Anię chcemy opowiedzieć konsumentom o jakości i walorach smakowych marki Rio Mare. Pokażemy też jak można używać tuńczyka do przygotowywania ciekawych i prostych dań – tłumaczył wybór Anny Starmach jako ambasadora Rio Mare Dariusz Grabiec, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Marka ma bardzo ambitne plany względem polskiego rynku.

– Chcemy, tak jak w wielu krajach, gdzie jest obecne Rio Mare, zostać liderem w kategorii tuńczyka w puszce. Jak można zauważyć już teraz, niektóre firmy próbują kopiować nasze produkty, a kopiuje się zwykle lidera. Chcemy, aby Rio Mare było najlepiej rozpoznawalną marką w tej kategorii – tłumaczył Grabiec.

– Chcielibyśmy zwiększyć konsumpcję tuńczyka, która obecnie w Polsce jest ok 10 razy mniejsza niż we Włoszech, gdzie Rio Mare jest numerem 1 – dodał dyrektor ds. sprzedaży i Marketingu.

W ofercie Rio Mare poza tuńczykiem w puszcze znalazły się między innymi: makrela w puszce, sardynki oraz sałatki Insalatissime. Produkty Rio Mare są obecne w większości dużych sieci handlowych jak: Auchan, Carrefour, Kaufland, Piotr i Paweł, Tesco. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH