Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stek-Rol intensywnie rozwija marki Evrafish i Goldfish

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-06-2014, 12:36
Stek-Rol intensywnie rozwija marki Evrafish i Goldfish
Stek-Rol notuje dynamiczne wzrosty sprzedaży wielu kategorii swoich produktów

Jak dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Agnieszki Morel-Starczewskiej, prezes zarządu Stek-Rol Sp. z o.o., firma ta prowadzi prace nad poszerzeniem asortymentu w obrębie swoich najważniejszych marek.

- Stale pracujemy nad badaniem potrzeb konsumentów, prowadzimy analizy. W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie kilku nowości w linii premium Goldfish, pracujemy również nad powiększeniem asortymentu Evrafish w zakresie obecnych już produktów, ale w wersji z liftingiem, szczególnie sosów pomidorowych - zapowiada Morel-Starczewska.

Prezes Stek-Rolu jest przekonana, że szczególnie szybko rozwijać będzie się wprowadzona przez firmę na rynek jesienią ubiegłego roku marka premium Goldfish. - Marka ta od razu zdobyła uznanie ze względu na oferowaną jakość. Przebojem okazały się filety z sardynek w sosie własnym z dodatkiem oleju oraz sosie pomidorowym. Nie można odmówić uwagi również szprotom ryskim w puszce z przeźroczystym wieczkiem - powiedziała Morel-Starczewska.

Jak zdradza nam prezes Stek-Rolu, linia Goldfish notuje bardzo dobre wyniki sprzedaży i na pewno jej rozwijanie będzie jednym z najważniejszych elementów strategii firmy. Stek-Rol bardzo wysoko ocenia potencjał marek premium.

Od Morel-Starczewskiej dowiedzieliśmy się również, że w Stek-Rolu stale rośnie sprzedaż konserw paprykarzowych Evrafish. - Pomimo ceny odbiegającej od najniższych na rynku, sprzedają się coraz lepiej. Konsument świadomie wybiera smaczniejszą, wartościowszą konserwę nawet z linii paprykarzy, nie wydając tym samym pieniędzy na najtańszy, ale niestety najuboższy jakościowo produkt - zauważa prezes spółki.

Morel-Starczewska podkreśla, że Stek-Rol nie zamierza stawiać na obniżanie jakości produktów w celu uzyskania najniższej ceny. - Wręcz przeciwnie. Prowadzimy kampanię m.in. na łamach portali społecznościowych, w której zachęcamy do czytania etykiet i świadomych wyborów. Stawiamy na smak. Nasza dewiza brzmi: "dla dobra smaku i twojego portfela". Jesteśmy dumni, że w tzw. ślepych testach nasze konserwy otrzymują notę najlepszego stosunku jakości do ceny - mówi Morel-Starczewska.

Prezes Stek-Rolu powiedziala nam, że firma stale rozwija również kategorię filetów makrelowych. Stek-Rol w tym asortymencie postawił na kilka różnych wariantów konserw. - Cena produktu na półce daje przewagę filetom makrelowym nad śledziowymi, które nie są od nich zbyt wiele tańsze - zauważa.

Jak dodaje Morel-Starczewska, na uwagę zasługują konserwy sałatkowe w puszkach hansa, które zostały stworzone w oparciu o sugestie konsumentów. Ponoć ta grupa produktów rozwija się dynamicznie.

Firma Stek-Rol działa na rynku od 1996 r. Jej główny obszar działania to dystrybucja przetworów mięsnych i rybnych na terenie całego kraju - jest partnerem producentów konserw, takich jak np. Grupa Sokołów. Od 2007 r. Stek-Rol zleca produkcję konserw rybnych do firmy EVRAFISH pod marką EvraFish, której jest właścicielem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH