Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SuperFish ogłasza konkurs "W parze ze smakiem"

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 16-09-2016, 14:08
SuperFish ogłasza konkurs
fot. mat. pras.

Grupa Kapitałowa Graal ogłasza konkurs SuperFish „W parze ze smakiem”. Do wygrania Fiat 500 i 300 kultowych toreb O bag. Konkurs trwa od 16 września do 16 listopada 2016 roku.

Konkurs składa się z 2 etapów. W pierwszym konsumenci mogą zdobyć modne włoskie torby O bag. Codziennie do wygrania jest 5 O bagów. Wystarczy kupić dowolny produkt marki SuperFish bez konserwantów, zarejestrować paragon na www.superfish.pl i zagrać w nasze memo. Każdego dnia 

5 osób z najlepszymi czasami wygra torbę O bag.

Dodatkowo, wszyscy którzy wezmą udział w pierwszym etapie, w drugim etapie otrzymają drogą mailową aktywny przez 24 godziny link do specjalnej edycji gry memory. Osoba z najlepszym czasem wygra Fiata 500. Ogłoszenie zwycięzcy edycji specjalnej nastąpi 17 listopada 2016 roku. Konkurs będzie promowany materiałami POS, reklamą radiową i prasową.

Graal istnieje na rynku od 1989 roku. Jest największym krajowym producentem konserw rybnych i liderem procesu konsolidacji branży. 

Graal utworzył Grupę Kapitałową Graal, która obejmuje 8 spółek zależnych. Obecnie w ofercie Grupy Kapitałowej znajdują się następujące gamy produktów, m.in.: konserwy rybne, konserwy mięsne, ryby wędzone, owoce morza, kawiory, ryby mrożone, marynaty, salinaty, sałatki rybne, sałatki warzywne oraz dania obiadowe.

Grupa w swoim portfolio posiada marki: Graal, SuperFish, SuperFishPrestige, Koral, Kuchnia Staropolska, Gaster.   

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH