REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tinca Nova ogranicza współpracę z sieciami handlowymi

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 12-09-2013, 13:37

Firma Tinca Nova w ostatnich latach robiła największe obroty z sieciami handlowymi. Od niedawna jednak powoli ogranicza obecność w tych podmiotach. - Nasza sprzedaż do sieci handlowych, w których jesteśmy obecni, to aktualnie poziom mniej więcej 10 proc. naszej całkowitej sprzedaży - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Rafał Achinger, właściciel rybnej spółki.

REKLAMA

Tinca Nova od dawna jest obecna w dwóch sieciach handlowych: Auchan i Makro. - Byliśmy jedną z pierwszych firm z branży, które rozpoczęły współpracę z tymi sieciami, gdy tylko pojawiły się one w Polsce. Współpracujemy więc ze sobą już od kilkunastu lat. Nasza obecność w sieciach handlowych w ostatnich latach została jednak generalnie sprowadzona do marginesu - mówi Achinger.

- Wyeliminowaliśmy część klientów hurtowych czy sieci, zrezygnowaliśmy z nich, a koncentrujemy się bardziej na sprzedaży bezpośredniej bądź na restauracjach i gastronomii. Oprócz tego poszerzyliśmy profil działalności firmy o handel żywymi rybami, żeby się utrzymać na powierzchni. W takich czasach jak dzisiejsze trzeba poszerzać działalność, bo inaczej się zniknie z rynku. Trzeba walczyć o rynek bezpośredni, o końcowego klienta - zdradza strategię spółki jej właściciel.

Przetwórnia ryb Tinca Nova działa od 1991 roku. Firma specjalizuje się w przerabianiu ryb słodkowodnych, jak również zajmuje się sprzedażą ryb żywych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH