Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tradycyjne produkty rybne nadal popularne

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-10-2015, 10:50
Tradycyjne produkty rybne nadal popularne
Bożena Serzycka, prezes Wilbo. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

Zdaniem Bożeny Serzyckiej, prezes Wilbo, wciąż niesłabnącym powodzeniem cieszy się oferta skierowana do lojalnych, ale i wymagających klientów. - Cenią sobie tradycyjne receptury, poszukują produktów naturalnych, o wysokich walorach smakowych – mówi prezes Wilbo.

Bożena Serzycka podkreśla, że właśnie z tego powodu dużym powodzeniem klientów cieszy się Paprykarz Szczeciński Neptun, a także filetów z makreli w tradycyjny zalewach olejowych, czy smakowitych gęstych kremach pomidorowych.

- Obok palety receptur, w których znajdują się tradycyjne, cenione od lat przez konsumentów propozycje smakowe, marka Neptun oferuje asortyment dla amatorów przysmaków rybnych poszukujących nowości, i to zarówno w formie szybkiej przekąski , jak i bazy do przygotowania wykwintnych posiłków – zaznacza prezes Wilbo.

W przekonaniu Bożeny Serzyckiej produkty o tradycyjnych recepturach wciąż cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno w sprzedaży krajowej, jak i eksportowej.

- Niekwestionowanym liderem sprzedaży są w tym zakresie filety z makreli w kremie pomidorowym i złocistym oleju , zarówno w kraju, jak i za granicą. W Polsce tradycjonaliści wciąż chętnie spożywają Paprykarz Szczeciński, przywodząc smaki dzieciństwa. Dużym powodzeniem cieszą się pasty i sałatki, a prym wiedzie sałatka pikantna z makreli Neptun – wyjaśnia.

Klienci zagraniczni oprócz filetów z makreli chętnie wybierają szybkie przekąski, m.in. sałatki z tuńczyka oraz łososia.

- Są to nasze hity sprzedażowe. Coraz większą popularnością cieszą się również nowe propozycje Neptuna: sardynki norweskie z dodatkami czy też filety zatopione w oliwie – podkreśla Bożena Serzycka.

W pierwszym półroczu 2015 roku wartość eksportu spółki wzrosła o 8 proc. Jednocześnie głównym rynkiem zbytu dla Wilbo pozostaje Polska – rynek krajowy odpowiada za 54 proc. całości sprzedaży, podczas gdy na eksport przypada 46 proc.

Przed rokiem 59 proc. wartości sprzedaży Wilbo przypadało na kraj, podczas gdy 41 proc. było kierowane na rynki zagraniczne.

Największym zagranicznym odbiorcom produktów spółki są Włochy, które odpowiadają za 37 proc. całkowitych przychodów z eksportu. Na Półwysep Apeniński kierowane są przede wszystkim ryby mrożone panierowane, a także produkty konserwowe w postaci sałatki z tuńczyka oraz fileta z łososia.

- Ciągle poszukujemy nowych rynków zbytu, gdyż sprzedaż eksportową traktujemy jako bardzo istotny dla działalności spółki kanał dystrybucji – zaznacza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bożena Serzycka, prezes Wilbo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WLBWILBO SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH