Wiceprezes Dega SA: Pracujemy nad obniżką cen naszych produktów

- Rok 2014 rozpoczynamy z optymizmem, bo bez takiego nastawienia trudno o rozwój. Naszym celem w tym roku jest dalszy rozwój produkcji i sprzedaży wszystkich sałatek, ryby po grecku, paprykarza szczecińskiego oraz każdego innego produktu w atrakcyjnej jakości i cenie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie będzie to łatwe - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Krzysztof Modliński, wiceprezes Dega SA.
Modliński zwraca uwagę na to, że produkty Degi na półce kosztują aktualnie od 1,50 zł do 5 zł. Wg badań AC Nielsen, Dega obecnie jest w czołówce polskich przedsiębiorstw produkujących sałatki o różnych konfiguracjach smakowych, ryby po grecku czy paprykarza szczecińskiego. - Chcielibyśmy, aby nasze produkty były tańsze. Cały czas nad tym pracujemy - oznajmia wiceprezes Degi.
- Jeżeli chodzi o perspektywę rozwoju obrotów, to zauważamy ciągły trend wzrostowy w kategorii produktów gotowych, a także rybnych wyrobów przetworzonych. Rozwojowi sprzedaży w naszej kategorii produktów sprzyja również zmiana trybu życia, a więc rosnąca potrzeba klienta na wyrób gotowy, przygotowany do bezpośredniego spożycia - zauważa Modliński.
Firma Dega SA na rynku spożywczym istnieje od ponad 20 lat. Podstawą działalności spółki jest produkcja sałatek majonezowych, paprykarzy, ryb opiekanych w popularnych sosach greckich, pasztetów rybnych i wegetariańskich.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (4)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (4)