REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Dega SA: Pracujemy nad obniżką cen naszych produktów

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 29-01-2014, 11:10
Wiceprezes Dega SA: Pracujemy nad obniżką cen naszych produktów
Krzysztof Modliński, wiceprezes Dega SA (fot. Dega)

- Rok 2014 rozpoczynamy z optymizmem, bo bez takiego nastawienia trudno o rozwój. Naszym celem w tym roku jest dalszy rozwój produkcji i sprzedaży wszystkich sałatek, ryby po grecku, paprykarza szczecińskiego oraz każdego innego produktu w atrakcyjnej jakości i cenie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie będzie to łatwe - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Krzysztof Modliński, wiceprezes Dega SA.

REKLAMA

Modliński zwraca uwagę na to, że produkty Degi na półce kosztują aktualnie od 1,50 zł do 5 zł. Wg badań AC Nielsen, Dega obecnie jest w czołówce polskich przedsiębiorstw produkujących sałatki o różnych konfiguracjach smakowych, ryby po grecku czy paprykarza szczecińskiego. - Chcielibyśmy, aby nasze produkty były tańsze. Cały czas nad tym pracujemy - oznajmia wiceprezes Degi.

- Jeżeli chodzi o perspektywę rozwoju obrotów, to zauważamy ciągły trend wzrostowy w kategorii produktów gotowych, a także rybnych wyrobów przetworzonych. Rozwojowi sprzedaży w naszej kategorii produktów sprzyja również zmiana trybu życia, a więc rosnąca potrzeba klienta na wyrób gotowy, przygotowany do bezpośredniego spożycia - zauważa Modliński.

Firma Dega SA na rynku spożywczym istnieje od ponad 20 lat. Podstawą działalności spółki jest produkcja sałatek majonezowych, paprykarzy, ryb opiekanych w popularnych sosach greckich, pasztetów rybnych i wegetariańskich.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • SA 05-03-2014, 15:18:
Poprzednik chce żyć w utopii. Na dzień dzisiejszy musi być tanio żeby się sprzedawało. Jak tanio to przynajmniej zjadliwe a nawet te nie zjadliwe sprzedają się jak świeże bułeczki - patrz paprykarz Graal.
  • technolog przetworstwa rybnego 26-02-2014, 10:42:
poprzednie dwie wypowiedzi choc zreszta b. lapidarne poniekad odzwierciedlaja prawde. Korelacja jakosci i ceny nie ida w parze. Jakosc zawsze w tym wyscigu zostaje na "zakrecie" Powiada prezes atrakcyjna cena i jakosc. Zgadzam sie, cena powinna byc atrakcyjna. Ale jakosc .... ? Jakosc powinna byc dobra a powiedzial bym wrecz, ze bardzo dobra. Jak jednak utzrymac ja gdy do receptur dodaje sie maki, jajek aby cos tam np pulpecili zlepic. Gdy dodaje sie byle czego, to byle co wychodzi co jest odzwierciedleniej tej wlasnie atrakcyjnej jakosci.
Dosyc z tym kombinowaniem, zastepowaniem, babcinymi recepturami majacymi "uatrakcyjnic" cene. Przetworstwo ma byc oparte na uznanej technologii, recepturach i surowcach gwarantujacych jakosc produktu a nie jego "atrakcyja" jakosc.
Szczegolnie ma to miejsce wlasnie przy produkcji salatek, past i innych produktach ktorych sklad oparty jest na malych kawalkach ryby z duzym dodatkiem tzw. "dodatkow"
Mam nadzieje, ze przetworcy zastanowia sie nad tematem i wypracuja obowiazujaca linie postepowania ktora obligatoryjna bedzie dla tych duzych ale rowniez i dla tych istniejacych jeszcze malych.
  • Mix 14-02-2014, 21:46:
Jest już u was obniżka ....jakości , już tych wyrobów nie kupuje...

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH