REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wilbo chce zwiększyć wolumen sprzedaży i obecność na rynkach zagranicznych

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2016, 18:11
Wilbo chce zwiększyć wolumen sprzedaży i obecność na rynkach zagranicznych
Bożena Serzycka, prezes Wilbo. Fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

W ubiegłym tygodniu Wilbo opublikowało informację o aktualizacji strategii rozwoju. Spółka chce m.in. zwiększyć wolumen sprzedaży, a także dokonać geograficznej dywersyfikacji portfela zamówień poprzez budowanie pozycji na rynkach eksportowych.

REKLAMA

W ramach zaktualizowanej strategii rozwoju Wilbo chce zwiększyć wolumen sprzedaży, co ma się przyczynić do umocnienia pozycji rynkowej, a także zapewnienia stałego, stabilnego rozwoju firmy poprzez efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów oraz mocy produkcyjnych w Zakładzie
Produkcji Konserw Rybnych NEPTUN, które aktualnie z uwagi na brak wystarczających środków
finansowych nie są w pełni wykorzystywane. 

- Spółka przewiduje również modernizację Zakładu Produkcji Konserw Rybnych NEPTUN z wykorzystaniem funduszy unijnych, co pozwoli na obniżenie kosztów produkcji, zakup maszyn i urządzeń, które pozwolą na obniżenie kosztów zakupu surowca na produkcję i przełożą się na wyższą rentowność na sprzedaży oraz utrzymanie produkcji na wysokim poziomie jakościowym - wynika ze zaktualizowanej strategii rozwoju Wilbo.

Celem rybnej spółki będzie również m.in. geograficzna dywersyfikacja  portfela zamówień poprzez zbudowanie silnej pozycji na rynkach zagranicznych w związku ze wzrostem wolumenów sprzedaży w kanale eksportowym, gdzie Wilbo uzyskuje większe marże oraz poszukiwanie nowych, atrakcyjnych rynków zbytu.

Dodatkowo, jak czytamy w dokumencie, wykorzystując pozyskane środki Wilbo planuje rozbudowanie oferty o wysoko marżowe produkty dla klientów z grupy wiekowej 25-35 lat, wprowadzenie do sprzedaży produktów nowych oraz podjęcie działań mających na celu poprawę postrzegania marek należących do firmy.

Wilbo na rynku działa od 1987 roku. Najważniejsze marki w portfolio spółki to Neptun i Taaka Ryba. Produkty firmy dostępne są w sieciach handlowych m.in. Auchan, Carrefour oraz Selgros.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Techn. Przetw. Rybnego 18-03-2016, 12:09:
No coz, moge tylko powiedziec, ze szkoda i jeszcze raz szkoda.
W zauktualizowanej strategi WILBO osobiscie widze za duzo zamierzen i przewidywan.
Nalezy skupic sie na 1 czy 2 zamierzeniach i konsekwentnie je realizowac.
Udostepnione przez UE srodki rozzsadnie lokowac w tych wlasnie zamierzeniach i konsekwentnie je realizowac.
Ale tu wlasnie problem: w WILBO niestety brak w zarzadzie ludzi ktorzy mili by wlasnie zak jasno sprecyzowana polityke i konsekwentnie ja realizowali.
Wiele na temat WILBO juz pislaem i podtrzymuje to co komentowalem.
Dopuki na stanowisku prezesa nie znajdzie sie ktos kto zna sie na przetworstwie rybnym i ma szeroki spojrzenie na temat dzialania branzy przetworczej na rynku nie wroze firmie dobrych czasow.
Przykro mi to stwierdzic ale obecnego przezesa nie widze na tym stanowisku.
Oby nie bylo za pozno, bo bedzie to hanba dla Polskiego Przetworstwa Rybnego jak firma WILBO oglosi upadlosc ....
  • portfolio 09-03-2016, 22:40:
Tę manufakturę należałoby już dawno zamknąć , infrastruktura z poprzedniej epoki- ekonomicznej

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH