REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wilbo stawia na innowacje asortymentowe

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-09-2015, 16:10
Wilbo stawia na innowacje asortymentowe
Bożena Serzycka, prezes Wilbo.

Giełdowa spółka Wilbo stawia na innowacje asortymentowe. W rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bożena Serzycka, prezes firmy, przyznaje, że Wilbo odważnie wprowadza innowacyjne rozwiązania asortymentowe wpisując się tym samym w najważniejsze trendy rynkowe.

REKLAMA

- Jesteśmy prekursorem pomysłów na produkty innowacyjne w branży. Wprowadzamy na rynek tego typu produkty będąc o krok do przodu przed konkurencją. Wprowadziliśmy między innymi produkty z linii Neptun Delikatny: Łosoś dziki w lekkim sosie w różnych odsłonach smakowych - mówi Serzycka. 

Jak dodaje, łosoś pacyficzny w ramach przeprowadzanej przez Fundację WWF "Kampanii na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów" jest zalecany do spożycia. WWF wydało nawet tym zakresie specjalny poradnik dotyczący tego jakie ryby należy spożywać, a jakich się wystrzegać.

Szukanie innowacji asortymentowych jest odpowiedzią na zmieniający się rynek oraz oczekiwania konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi. 

- Świadomość kulinarna naszych odbiorców zdecydowanie wzrosła i konsumenci coraz częściej szukają innowacji smakowych i inspiracji do przyrządzania dań. Cieszy nas fakt, że nowości poszukują również młodzi klienci, którzy są otwarci na wpływy innych kuchni świata - podkreśla prezes Wilbo. 

Bożena Serzycka przyznaje, że Wilbo odważnie wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania asortymentowe, wpisując się przy tym w trend lekkiego i racjonalnego sposobu odżywiania. 

- Ta strategia sprawdza się, a dowodem tego jest sukces linii Neptun Delikatny Łosoś w lekkim sosie. Jest to produkt z łososia dzikiego pochodzącego z naturalnych łowisk, a nie hodowlanego, bez dodatku tłuszczu, którego receptura jest absolutną nowością na rynku, a design konserwy zrywa z dotychczasowym wizerunkiem opakowań rybnych - wyjaśnia prezes Wilbo Bożena Serzycka. 

Wilbo na rynku działa od 1987 roku. Najważniejsze marki w portfolio spółki to Neptun i Taaka Ryba. Produkty firmy dostępne są w wielu sieciach handlowych m.in. Auchan, Carrefour oraz Selgros.

W pierwszym półroczu tego roku spółka wypracowała 18,456 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów. W strukturze sprzedaży Wilbo największy udział mają konserwy rybne, które odpowiadają za 80 proc. przychodów ze sprzedaży.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gość 26-09-2015, 03:13:
Ja bym zjadł karpia świeżego, albo innych ryb jak płoć, szczupak, sum itd itd itd
Wybór świeżych ryb jest bardzo mały, filety z karpia powinny być w każdym sklepie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH