REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wilbo zakończyło 2013 r. pod kreską

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2014, 11:38
Wilbo zakończyło 2013 r. pod kreską
Wilbo podało wyniki za 2013 r.

Rybna spółka Wilbo, będąca w stanie upadłości z możliwością zawarcia układu, wypracowała w 2013 r. 44,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,2 mln zł straty netto. Rok wcześniej wyniki wyniosły odpowiednio 77,7 mln zł i 30,7 mln zł.

REKLAMA

W minionym roku spółka Wilbo przeprowadziła rewitalizację marki ekonomicznej Taaka Ryba, gamy produktów dla konsumentów poszukujących smacznego wyrobu w maksymalnie przystępnej cenie, a w najbliższych dniach będzie miała miejsce premiera nowej, zrewitalizowanej linii
produktów mrożonych panierowanych oferowanych pod marką Dal Pesca. Mimo zawirowań, jakie spotkały spółkę, flagowa marka spółki, Neptun, nie straciła zaufania naszych konsumentów. Jednocześnie poszerzając gamę oferowanych produktów, wprowadziliśmy na rynek nowy produkt w postaci past z surmii w pięciu propozycjach smakowych, który oferujemy w marce Neptun - informuje zarząd Wilbo w komunikacie.

Celem na kolejny rok jest przede wszystkim głosowanie nad zatwierdzeniem układu z wierzycielami, co, jak zakładamy, powinno nastąpić w pierwszym półroczu 2014 roku. Biorąc pod uwagę podejście wierzycieli do spółki zakładam jego pozytywny finał. Ponadto nasze działania skoncentrujemy przede wszystkim na wzroście sprzedaży - zapewnia zarząd spółki w raporcie.

Działalność spółki w dużym stopniu uzależniona jest od ogólnej sytuacji makroekonomicznej, a zatem znaczący wpływ mają tu takie czynni jak poziom inflacji, poziom stóp procentowych, tempo wzrostu PKB, poziom wydatków konsumpcyjnych, co oznacza że ewentualne pogorszenie sytuacji gospodarczej w Polsce może negatywnie wpłynąć na dalszy rozwój, poziom przychodów i sytuację finansową spółki. Wpływ na działalność spółki ma również aktualna koniunktura gospodarcza, której pogorszenie może mieć negatywny wpływ na decyzje konsumentów i ograniczenie przez nich wydatków konsumpcyjnych, co z kolei może przełożyć się na spadek popytu na wyroby oferowane przez spółkę.
 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WLBWILBO SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH