Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wilbo zmienia strategię i szuka nowych rynków zbytu

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 02-12-2013, 08:33
Wilbo zmienia strategię i szuka nowych rynków zbytu
Bożena Serzycka, prezes Wilbo

Ożywione Wilbo chce popłynąć nawet do Japonii. Wierzyciele zagłosują nad układem w następnym kwartale - pisze "Puls Biznesu".

W III kwartale Wilbo pokazało 56 tys. zł zysku netto. Jak deklaruje Bożena Serzycka, prezes spółki, w 2014 roku obroty powinny powrócić do poziomu sprzed roku, czyli do ok. 60 mln zł - pisze "PB".

Połowa produkcji Wilbo kierowana jest na eksport. Obecnie prowadzone są rozmowy w północnej Afryce, a nawet w Japonii, gdzie wyroby spółki są atakcyjne cenowo.

Nad Wisłą Wilbo liczy także na sentyment dawnych klientów. Poprzedni zarządcy zrezygnowali z marki Dal Pesca, której mrożonki cieszyły sią sporą rozpoznawalnością i te same produkty sprzedawali pod marką Neptun, kojarzącą się głównie z konserwami rybnymi. To - zdaniem prezes - był błąd, bo Neptun w wersji mrożonej się nie przyjął. - Wracamy więc do korzeni - deklaruje Serzycka na łamach "PB". 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WLBWILBO SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH