Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel Morpolu z rekordowym w historii zyskiem

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 15-07-2014, 11:49
Właściciel Morpolu z rekordowym w historii zyskiem
fot. Morpol

Grupa Marine Harvest, właściciel m.in. polskiego Morpolu, w drugim kwartale 2014 roku wypracowała zysk operacyjny na poziomie 1,2 mld norweskich koron (NOK). To rekordowy zysk w historii Marine Harvest. W analogicznym okresie przed rokiem wynosił on 901 mln norweskich koron.

Pełne wyniki finansowe Marine Harvest za drugi kwartał 2014 r. mają zostać ogłoszone 27 sierpnia.

W segmencie farmingu, Marine Harvest wyprodukowało w drugim kwartale 109 tys. ton łososia. Marine Harvest spodziewa się, że w całym 2014 r. wyniesie ona 417 tys. ton.

W styczniu bieżącego roku Marine Harvest jako pierwsza w historii spółka z branży przetwórstwa rybnego zadebiutowała na nowojorskiej giełdzie NYSE. Marine Harvest posiada farmy łososia w 19 krajach, m.in. w Norwegii, Szkocji, Kanadzie, Chile, USA i Irlandii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.