Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Od imitacji do innowacji - o strategiach rozwoju marek własnych (wywiad)

  • Autor: Marta Witkowska
  • Data: 22-12-2016, 09:24
Od imitacji do innowacji - o strategiach rozwoju marek własnych (wywiad)

O strategiach rozwoju marek własnych wdrażanych przez wiodące sieci handlowe, najistotniejszych wyzwaniach dla producentów marek brandowych oraz wartościach, które powinny przyświecać każdej marce, rozmawiamy z Dorotą Kałowską, partnerem zarządzającym Cobalt Spark i ekspertem Polskiej Izby Handlu, koordynatorem programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE.

Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

POLECAMY W SERWISACH