Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Primavika. Krótka historia eko- i vegebiznesu

  • Autor: Magdalena Brzózka
  • Data: 30-03-2017, 13:12
Primavika. Krótka historia eko- i vegebiznesu

Co może zrobić polski wegetarianin, który chce dobrze i zdrowo jeść, podczas gdy na sklepowych półkach wieje nudą? Na przykład założyć firmę, która produkuje słoiki wypełnione prozdrowotną żywnością dla osób, które mięsa nie spożywają. Tak 19 lat temu postąpił Paweł Skrzypczak, prezes firmy Primavika. Obecnie postrzegany jest jako wizjoner przewidujący konsumenckie trendy. Jednak kiedy startował z biznesem, był po prostu dziwolągiem, który nie jadł mięsa.

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

POLECAMY W SERWISACH