Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Superfoods - nadżywność czy skuteczny marketing?

  • Autor: Magdalena Brzózka
  • Data: 19-05-2017, 11:35
Superfoods - nadżywność czy skuteczny marketing?

Na polskim rynku w szybkim tempie przybywa producentów tzw. superfoods. A sklepowe półki zaczynają się uginać od produktów różnych marek, które zawierają np. nasiona chia, jagody goji czy chlorellę, podczas gdy jeszcze kilka lat temu zaledwie garstka konsumentów zdawała sobie sprawę z istnienia takich składników. Dynamicznych wzrostów, jakie notuje ta nowa kategoria, może jej pozazdrościć niejeden producent konwencjonalnej żywności. Co to jest superżywność i z czym to się je? I czy nadżywność jest faktycznie super, czy to jedynie termin marketingowy?

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

POLECAMY W SERWISACH