Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trudna miłość branży mięsnej i sieci handlowych

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 02-01-2018, 11:04
Trudna miłość branży mięsnej i sieci handlowych

Relacje sieci handlowych w Polsce z branżą mięsną nigdy nie należały do najłatwiejszych. Budząca duże nadzieje producentów tzw. ustawa o przewadze kontraktowej, krótko po wejściu w życie okazała się nieskuteczna. Z drugiej strony, praktycznie każdy średniej wielkości zakład mięsny poszukuje kontaktu z sieciami, aby zagospodarować rosnącą produkcję. Kondycji branży nie poprawiają coraz wyższe ceny surowca i koszty pracy.

Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • qwerty 02-01-2018, 18:39:
Należy odróżnić miłość(nawet tę trudną) od @#$ania jakiejkolwiek branży przez sieci handlowe?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

POLECAMY W SERWISACH