Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wygrywają tylko mocne marki - o marketingu firm spożywczych

Przemysł spożywczy w Polsce jest skoncentrowany na nowoczesnej produkcji, a teraz musi popracować nad marketingiem. Tylko dysponując silną marką, producenci stają się równorzędnymi partnerami w negocjacjach z sieciami handlowymi i mają szansę na skuteczne konkurowanie coraz mocniej rozpoznawalnymi markami własnymi.

Wygrywają tylko mocne marki - o marketingu firm spożywczych

Autor: Paulina Mroziak
Data: 13-10-2017, 13:27

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

KOMENTARZE (2)

  • makaroniarz 2017-10-18 10:02:53
    Absolutna BZDURA ! . mam pytanie : kto i na czyje zlecenie pisze taki artykuł ?.Jestem małym producentem makaronu tradycyjnego jajecznego od 1991 roku i nie mam silnej , reklamowanej marki .Ale mam JAKOŚĆ której te wielkie marki nigdy nie osiągną - bo tam tnie się koszty , liczy sie kasa i zysk. Nie ogladam się na nich , nie współpracuje z marketami i dzięki Bogu nie mam problemu sprzedawać do 70 ton miesiecznie dobrego i nawet drogiego makaronu.Ale ja szanuję swoją markę i moi odbiorcy o tym wiedzą - od 26 lat .pozdrawiam.
  • FMCG 2017-10-18 13:11:42
    ale to nie może być strategia sprzedażowa na lata - w kanale nowoczesnym i w skali ogólnopolskiej to tak nie działa; warto budować rozpoznawalną markę, opartą na prawdziwych benefitach produktowych, markę wiarygodną, która wychowa klienta i będzie nośnikiem prawdziwych wartości, szacunek do marki nie wyklucza się z marketingiem i świadomością rynkową ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.82.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.