Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PPL Koral o trendach na rynku lodów na początku sezonu 2018 (pełny wywiad)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2018, 11:54
Dyrektor PPL Koral o trendach na rynku lodów na początku sezonu 2018 (pełny wywiad)
fot. PPL Koral

Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral mówi serwisowi portalspozywczy.pl o początkach sezonu 2018 na rynku lodów. Hitem są lody impulsowe, chętnie kupowane są też lody familijne, a do łask wróciły lody typu rolada. Polacy coraz chętniej kupują lody z półki premium, poszukują jakości oraz połączenia tradycji i nowoczesności.

Jak rozpoczął się sezon lodowy dla Bracia Koral i innych marek PPL Koral? Czy dzięki wymarzonej dla branży lodów pogodzie można mówić o jakimś wyjątkowym sezonie?

Początek sezonu lodowego zaczyna się już w marcu, więc pogoda na samym starcie nas nie rozpieszczała - w Polsce leżał jeszcze śnieg. Za to już w kwietniu termometry pokazały nawet 27 stopni w cieniu, dzięki czemu nasz kraj znalazł się wśród najcieplejszych miejsc w Europie, Kraków wśród najcieplejszych miast, a Warszawa wśród najcieplejszych stolic.

Rzeczywiście biorąc pod uwagę ostatnie tygodnie można mówić o sprzyjającej aurze pogodowej. Pogoda oraz jej prognozy mają ogromny wpływ na rynek lodów, a w szczególności długo utrzymująca się bezdeszczowa i ciepła aura. My jednak nie opieramy swojego biznesu wyłącznie na prognozach pogodowych, bo te często bywają mylące, a nawet najcieplejsze dni nie trwają przez cały sezon.

W branży lodowej trzeba być przygotowanym na wszystko i samemu kształtować rynek - czy są upały, czy pada deszcz, czy jest chłodne lato - zawsze trzeba mieć asa w rękawie i być przygotowanym na to jak zwiększyć lub opanować sprzedać. Również na ciepłe lato trzeba się odpowiednio przygotować - bo to nie pogoda gwarantuje sukces, ale jej odpowiednie wykorzystanie - zaplanowanie zamówień, logistyki, szybkie i trafne decyzje. Za rok PPL Koral obchodzi 40 rocznicę - to 40 sezonów letnich, w których bywały różne lata, ale my nadal jesteśmy i dobrze sobie na rynku radzimy. 

Jakie są pierwsze wyniki sprzedaży PPL Koral? 

Pierwsze wyniki sprzedaży są bardzo optymistyczne! Dzięki bardzo dobrej pogodzie w majówkę oraz długoterminowym dobrym prognozom zamówienia na lody stale rosną. Według naszych danych tegoroczna majówka pobiła rekord - sprzedaż lodów wzrosła o 100% w stosunku do roku poprzedniego, a kolejne prognozy pogody wskazują, że przed nami również rekordowe lato.

Jak można obecnie ocenić trendy na rynku lodów po pierwszych tygodniach sezonu? Jakie lody sprzedają się w tym sezonie najlepiej (nie tylko w kontekście smaków, ale też opakowań np. impulsowe, famlijne, HoReCa itp., czy może premium?) i co wybierają Polacy podczas letnich wyjazdów?      

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.