Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PPL Koral o trendach na rynku lodów na początku sezonu 2018 (pełny wywiad)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2018, 11:54

Strona 2 z 3

Właśnie opracowaliśmy swój własny ranking top10 najbardziej popularnych lodów początku sezonu 2018, włączając w to majówkę.

W naszym rankingu hitem początku sezonu są niezaprzeczalnie lody impulsowe, które w lecie cieszą się największą popularnością. Niezaprzeczalnym zwycięzcą jest rożek, którego sprzedaż już na początku sezonu jest kilkukrotnie wyższa niż kolejnego laureata na miejscu drugim.

Srebrny medal w naszym top10 otrzymały lody Grand - to dla nas duża radość, bo tej inii poświęciliśmy wiele czasu i działań promocyjnych oraz marketingowych, ale wyniki sprzedaży potwierdzają, że obraliśmy dobry kierunek. Na 3 miejscu znalazła się znana i lubiana Kostka Śnieżka, która trafia w gusta poszukujących tych tradycyjnych smaków. Mimo, że słoneczna i gorąca majówka była czasem dla lodów impulsowych to miłym dla nas zaskoczeniem są również wysokie pozycje lodów familijnych - Bracia Koral ze swoimi lodami premium - Lody Jak Dawniej - znalazły się na 4 miejscu.

Ciekawostką jest również fakt, że w rankingu top10 uplasowały się również lody typu Rolada. O tym produkcie dobrych kilka lat temu niemalże zapomniano, nie tylko konsumenci, ale także wielu liczących się producentów z branży lodowej wycofało ten typ lodów familijnych ze swojej oferty.

My cały czas wiedzieliśmy i wierzyliśmy, że spadek popularności tych lodów jest chwilowy. Dlatego nie tylko nie zrezygnowaliśmy, ale dokonaliśmy kompletnego rebrandingu pod względem receptur i składu tego produktu jak oraz designu opakowania. Znów nasze wieloletnie wyczucie branży okazało się trafne bo od 3 lat rolada przeżywa swój renesans. Wpływ na dobrą sprzedaż lodów familijnych i rolad w maju miały m.in. komunie i w związku z tym czas spotkań rodzinnych.

Jak sprzedają się lody w słoiczkach - jakie jest zainteresowanie tym pomysłem?

Tegoroczny początek sezonu pokazał, że Polacy coraz chętniej poszukują i kupują lody z półki premium i bardzo często są to lody familijne. Lody premium mają dużo większą dynamikę wzrostów sprzedaży. Kierujemy się przede wszystkim smakiem, wysokiej jakości dodatkami do lodów, ale również ciekawym i intrygującym opakowaniem. Ponad przeciętny wzrost w stosunku do całej kategorii lodów familijnych generuje marka Bracia Koral. Na nowości zaczęły się już zapisy, a linia „Smaki Dzieciństwa”, czyli pierwsze w Polsce lody w unikalnych słoiczkach już na początku sezonu są towarem deficytowym i tak jak dawniej są niemal na kartki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.