Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grupa Bakalland podsumowuje rok 2018

Miniony rok był nietypowy dla rynku FMCG - na branżę miał wpływ m.in. zakaz handlu w niedzielę i wysokie temperatury. Producentom sprzyjały jednak prozdrowotne trendy rynkowe, w które suszone owoce i orzechy wpisują się idealnie. Konsumenci chętnie wracają też do tradycji domowych wypieków. Cenią jakość i dobry skład produktów, a żyjąc w biegu, wybierają te, które spełniają zadanie convenience. Dlatego też dynamicznie rozwijają się kategorie przekąsek i produktów instant.

Grupa Bakalland podsumowuje rok 2018

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Bakalland
Data: 02-01-2019, 14:08

Dla Bakalland S.A. ubiegły rok był kolejnym bardzo dobrym okresem. Wartość rynku bakalii paczkowanych przekroczyła 1,6 mld zł, w czym Bakalland, jego lider, miał swój duży udział. Na wzrost rynku bakalii paczkowanych wpływ miały przede wszystkim rosnąca popularność orzechów, które obecnie stanowią blisko ½ całego rynku bakalii oraz popularność bakalii przekąskowych, których rynek rośnie w tempie dwucyfrowym. Bakalie spożywane w roli przekąski z roku na rok zyskują coraz większe znaczenie i to w nich upatrywać można przyszłości dla rozwoju rynku. Kategoria przekąsek jest także w skali światowej jedną z najszybciej rozwijających się w całej branży FMCG. Z najnowszych danych Nielsena wynika, że sprzedaż słodyczy i przekąsek od września 2017 do października 2018 w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrosła o 5,8 %.

Sprzyjające trendy

Dziś konsumenci wybierają produkty kierując się nie tylko smakiem, ale przede wszystkim jakością i walorami zdrowotnymi. To zasługa powszechnego już trendu prozdrowotnego, ale też efekt rosnącej świadomości konsumentów, która wynika z edukacji prowadzonej przez ekspertów z zakresu żywienia i dietetyki oraz przez same marki, również przez Bakalland. Potwierdzają to analizy rynku - z badań „Trendy na rynku żywności” przeprowadzonych przez instytut Zymetria na zlecenie Bakalland wnika, że jakość jest kluczowym czynnikiem przy wyborze żywności aż dla 85% kupujących.

Jakość przez konsumentów rozumiana jest bardzo często jako brak w składzie produktów niepożądanych przez nich składników, takich jak syrop glukozowy czy tłuszcze utwardzone. Dlatego w kierunku zaproponowania konsumentom „czystej etykiety” zmierzamy od kilku lat. W 2017 roku wprowadziliśmy zmiany w składach naszych produktów z portfolio marki Bakalland, w 2018 podobne przeobrażenia przeszły propozycje marki Delecta. Tutaj skutecznie rozwijamy nową linię „Z serca natury” zawierającą produkty o szlachetnych recepturach, naturalnym i starannie wyselekcjonowanym składzie. Dziś oferta Bakalland S.A. w pełni odpowiada oczekiwaniom konsumentów, zawierając najwyższej jakości produkty, będące pełnowartościowym uzupełnieniem codziennej diety - mówi Marek Moczulski, prezes zarządu Bakalland S.A.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.126.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.