Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral - rozmowa o trendach na rynku lodów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-11-2016, 09:47
Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral - rozmowa o trendach na rynku lodów
Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, fot. mat. pras.

O pozycjonowaniu marki Bracia Koral - Lody jak dawniej, planach marki na kolejny sezon oraz aktualnych trendach na rynku lodów rozmawiamy z Mariuszem Jurkiem, dyrektorem generalnym PPL Koral.

Jaki był sezon lodowy 2016 dla marki Bracia Koral? 

Mariusz Jurek: Miniony sezon, zarówno pod względem rozwoju produktu, jak i osiąganych wyników sprzedażowych, był zdecydowanie rekordowym okresem w stosunkowo krótkiej, bo trzyletniej historii marki Bracia Koral. Mimo relatywnie gorszych warunków atmosferycznych w porównaniu z poprzednim sezonem, szczególnie w drugiej połowie wakacji, udało się przekroczyć zakładane na ten rok wyniki. Aktualnie lody familijne i impulsowe Bracia Koral - Lody Jak Dawniej dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Dynamiczny rozwój nastąpił także w segmencie HoReCa.

Jakie produkty z asortymentu marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej cieszyły się największą popularnością?

Największą popularnością cieszą się lody familijne, dostępne obecnie w dziewięciu smakach i pojemnościach 450 i 900 ml. Konsumenci coraz częściej sięgają także po rożki i lody na patyku.

Spożycie lodów w Polsce kształtuje się na poziomie 4 litrów na mieszkańca. To trzy razy mniej niż w mroźnej Szwecji, a pięć razy mniej niż w Stanach Zjednoczonych. W czym upatrują Państwo przyczyn takiej dysproporcji? 

Rzeczywiście, w Polsce lody wciąż są produktem sezonowym, jednak, obserwując rynek, zauważamy, że z roku na rok, trend ten ulega spłaszczeniu. W kanale nowoczesnym lody dostępne są przez 12 miesięcy. I to właśnie w sieciach handlowych konsumenci najczęściej kupują nasze produkty w okresie jesienno-zimowym. Poza sezonem szczególną popularnością cieszą się lody familijne, które stanowią doskonałą bazę do przygotowywanych na różnorodne okazje deserów. Coraz więcej osób decyduje się także na wykorzystywanie lodów jako składników przygotowywanych słodkości i dań. Niezwykle modny stał się także foodpairing, a lody doskonale dopełniają smak wielu potraw.

Jakie działania mające na celu zwiększenie spożycia lodów w Polsce podejmuje firma Bracia Koral?

Z punktu widzenia marki niezwykle ważne jest także nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z konsumentem. Mimo nawiązywania do tradycji, w komunikacji postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania marketingowe, skupiając się w dużej mierze na Internecie. W tym sezonie zaangażowaliśmy się także w kilka ciekawych wydarzeń specjalnych, podczas których konsumenci mogli spróbować nie tylko lodów dostępnych na co dzień w sklepach, ale także tych, które serwują nasi partnerzy biznesowi, z którymi rozwijamy współpracę w segmencie HoReCa.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ciekawa 11-11-2016, 23:52:
A ile zarabiają pracownicy produkcji, którzy mają umowy na czas nieokreślony ?, bo słyszałam że marne są zarobki .

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.