REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral - rozmowa o trendach na rynku lodów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-11-2016, 09:47
Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral - rozmowa o trendach na rynku lodów
Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, fot. mat. pras.

O pozycjonowaniu marki Bracia Koral - Lody jak dawniej, planach marki na kolejny sezon oraz aktualnych trendach na rynku lodów rozmawiamy z Mariuszem Jurkiem, dyrektorem generalnym PPL Koral.

REKLAMA

Jaki był sezon lodowy 2016 dla marki Bracia Koral? 

Mariusz Jurek: Miniony sezon, zarówno pod względem rozwoju produktu, jak i osiąganych wyników sprzedażowych, był zdecydowanie rekordowym okresem w stosunkowo krótkiej, bo trzyletniej historii marki Bracia Koral. Mimo relatywnie gorszych warunków atmosferycznych w porównaniu z poprzednim sezonem, szczególnie w drugiej połowie wakacji, udało się przekroczyć zakładane na ten rok wyniki. Aktualnie lody familijne i impulsowe Bracia Koral - Lody Jak Dawniej dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Dynamiczny rozwój nastąpił także w segmencie HoReCa.

Jakie produkty z asortymentu marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej cieszyły się największą popularnością?

Największą popularnością cieszą się lody familijne, dostępne obecnie w dziewięciu smakach i pojemnościach 450 i 900 ml. Konsumenci coraz częściej sięgają także po rożki i lody na patyku.

Spożycie lodów w Polsce kształtuje się na poziomie 4 litrów na mieszkańca. To trzy razy mniej niż w mroźnej Szwecji, a pięć razy mniej niż w Stanach Zjednoczonych. W czym upatrują Państwo przyczyn takiej dysproporcji? 

Rzeczywiście, w Polsce lody wciąż są produktem sezonowym, jednak, obserwując rynek, zauważamy, że z roku na rok, trend ten ulega spłaszczeniu. W kanale nowoczesnym lody dostępne są przez 12 miesięcy. I to właśnie w sieciach handlowych konsumenci najczęściej kupują nasze produkty w okresie jesienno-zimowym. Poza sezonem szczególną popularnością cieszą się lody familijne, które stanowią doskonałą bazę do przygotowywanych na różnorodne okazje deserów. Coraz więcej osób decyduje się także na wykorzystywanie lodów jako składników przygotowywanych słodkości i dań. Niezwykle modny stał się także foodpairing, a lody doskonale dopełniają smak wielu potraw.

Jakie działania mające na celu zwiększenie spożycia lodów w Polsce podejmuje firma Bracia Koral?

Z punktu widzenia marki niezwykle ważne jest także nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z konsumentem. Mimo nawiązywania do tradycji, w komunikacji postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania marketingowe, skupiając się w dużej mierze na Internecie. W tym sezonie zaangażowaliśmy się także w kilka ciekawych wydarzeń specjalnych, podczas których konsumenci mogli spróbować nie tylko lodów dostępnych na co dzień w sklepach, ale także tych, które serwują nasi partnerzy biznesowi, z którymi rozwijamy współpracę w segmencie HoReCa.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ciekawa 11-11-2016, 23:52:
A ile zarabiają pracownicy produkcji, którzy mają umowy na czas nieokreślony ?, bo słyszałam że marne są zarobki .

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (14 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 171)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH