Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez o reformulacji: Wiążemy wielkie nadzieje z powiązaniem świata nauki i biznesu

Strona 2 z 2

Czy współpracują przy tym Państwo z innymi instytucjami?

Tak, naturalnie. Współpracujemy z instytucjami naukowymi, organizacjami zrzeszającymi producentów żywności, z dostawcami oraz z agencjami rządowymi czy jednostkami samorządu terytorialnego. Szczególnie istotna dla nas jest oczywiście współpraca z placówkami badawczymi i naukowymi, ponieważ w wielu aspektach badań i rozwoju, właśnie ekspertyza takich jednostek jest kluczowa dla nas do osiągnięcia finalnego sukcesu projektu. Ze względu na fakt, że nasze Centrum Badawczo-Rozwojowe w Polsce istnieje dopiero 6 miesięcy, jesteśmy na początkowym etapie tej drogi, ale wiążemy wielkie nadzieje z powiązaniem świata nauki i biznesu, dla dobra i satysfakcji naszych konsumentów. W innym regionach np. w Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych taka współpraca jest stałą częścią składową chyba wszystkich naszych projektów badawczych.

Jak gotowe produkty o zmniejszonej zawartości tłuszczu, cukru czy soli z Państwa oferty są odbierane przez konsumentów? I jak przekłada się to na kondycję finansową firmy?

Dokładamy wszystkich starań, aby produkt, w którym dokonujemy zmian związanych z jego jakością odżywczą, dostarczał tych samych lub lepszych wrażeń sensorycznych, jak produkt z poprzednią recepturą. Tym samym nie rozczarowujemy naszych lojalnych konsumentów. Ponadto dodajemy jeszcze jeden ważny powód, dla którego spodziewamy się, że wybiorą właśnie nasz wyrób. Tym powodem jest oczywiście lepszy profil odżywczy wpisujący się w ogólnoświatowy trend well-being. Tym samym wzmacniając nasza przewagę konkurencyjną, nie tylko możemy liczyć na zwrot inwestycji poniesionych na badania i rozwój związany z poprawą jakości wartości odżywczych naszych produktów, ale tworzymy solidny fundament pod dalszy wzrost sprzedaży naszych produktów.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Adam Gajewski RSS ALERT    /    reformulacja RSS ALERT    /    reformulacja produktów RSS ALERT    /    żywność RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.24.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.