Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes TBM: Rynek przekąsek będzie rozwijał się wraz z trendami prozdrowotnymi (wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 14:09
Prezes TBM: Rynek przekąsek będzie rozwijał się wraz z trendami prozdrowotnymi (wywiad)
Tomasz Miśkiewicz, Prezes Zarządu TBM Sp. z o.o. fot. materiały prasowe

- Współcześni konsumenci są bardziej świadomi i częściej czytają etykiety, poszukując wartościowych składów także w tej kategorii produktowej, jaką są przekąski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Miśkiewicz, prezes zarządu TBM Sp. z o.o.

W jakim kierunku będzie podążać rynek przekąsek w Polsce? 

Rynek przekąsek w Polsce będzie podążać zgodnie z obecnymi trendami żywieniowymi. W praktyce oznacza to, że składy produktów będą coraz lepszej jakości. Współcześni konsumenci są bowiem bardziej świadomi i częściej czytają etykiety, poszukując wartościowych składów także w tej kategorii produktowej, jaką są przekąski. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania i potrzeby konsumentów, producenci rezygnują z wielu sztucznych barwników na rzecz tych naturalnych i to jest kierunek rozwoju dla rynku.

 Jakie są obecne trendy na rynku przekąsek słonych i słodkich?

Ważnym trendem – nie tylko w kategorii przekąsek, ale szerzej, na rynku spożywczym – jest tzw. patriotyzm konsumencki. Coraz ważniejszym elementem branym pod uwagę przez Polaków przy zakupie staje się kraj pochodzenia produktu. Jak wynika z raportu Open Research z zeszłego roku, dotyczącego tego zjawiska, pochodzenie produktów jest szczególnie istotne w przypadku branży spożywczej. Przewidujemy, że trend ten będzie się w kolejnych latach wzmacniał i rozwijał – dla nas jako dla krajowego producenta jest to trend, który trudno przecenić.

Jakie ma to przełożenie na ofertę Państwa marki?

Nasza spółka dostrzegając najnowsze potrzeby i oczekiwania konsumentów stara się im sprostać. W ostatnim czasie rozszerzyliśmy portfolio marki Tygryski o chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną. Każde nasze działanie jest odpowiedzią na potrzeby konsumentek, które coraz częściej poszukują zdrowych przekąsek dla swoich dzieci. Chrupki wpływają na poprawę trawienia, zawierają dodatek najzdrowszej z kasz – jaglanej, bogatej w białko oraz witaminy z grupy B. Oprócz tego najnowsze Tygryski są także bezglutenowe.

W jakim kierunku chce podążać firma TBM?

W TBM bierzemy oczywiście pod uwagę trendy rynkowe i one zawsze wyznaczają pewne kierunki, które firma powinna wziąć pod uwagę, jednak mamy także swoją drogę i misję do spełnienia. Są to nasze cele strategiczne związane z kwestiami produktowymi, komunikacyjnymi i tymi organizacyjnymi. Zależy nam przede wszystkim na rozwoju i budowaniu silnej firmy, w obrębie której funkcjonują stabilne na rynku marki. Naszym priorytetem na najbliższe lata jest dalsze wdrażanie nowoczesnych technologii w obszarze operacyjnym i wzrost poziomu kultury organizacyjnej, które wspomogą nas w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.