Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes TBM: Rynek przekąsek będzie rozwijał się wraz z trendami prozdrowotnymi (wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 14:09
Prezes TBM: Rynek przekąsek będzie rozwijał się wraz z trendami prozdrowotnymi (wywiad)
Tomasz Miśkiewicz, Prezes Zarządu TBM Sp. z o.o. fot. materiały prasowe

- Współcześni konsumenci są bardziej świadomi i częściej czytają etykiety, poszukując wartościowych składów także w tej kategorii produktowej, jaką są przekąski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Miśkiewicz, prezes zarządu TBM Sp. z o.o.

W jakim kierunku będzie podążać rynek przekąsek w Polsce? 

Rynek przekąsek w Polsce będzie podążać zgodnie z obecnymi trendami żywieniowymi. W praktyce oznacza to, że składy produktów będą coraz lepszej jakości. Współcześni konsumenci są bowiem bardziej świadomi i częściej czytają etykiety, poszukując wartościowych składów także w tej kategorii produktowej, jaką są przekąski. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania i potrzeby konsumentów, producenci rezygnują z wielu sztucznych barwników na rzecz tych naturalnych i to jest kierunek rozwoju dla rynku.

 Jakie są obecne trendy na rynku przekąsek słonych i słodkich?

Ważnym trendem – nie tylko w kategorii przekąsek, ale szerzej, na rynku spożywczym – jest tzw. patriotyzm konsumencki. Coraz ważniejszym elementem branym pod uwagę przez Polaków przy zakupie staje się kraj pochodzenia produktu. Jak wynika z raportu Open Research z zeszłego roku, dotyczącego tego zjawiska, pochodzenie produktów jest szczególnie istotne w przypadku branży spożywczej. Przewidujemy, że trend ten będzie się w kolejnych latach wzmacniał i rozwijał – dla nas jako dla krajowego producenta jest to trend, który trudno przecenić.

Jakie ma to przełożenie na ofertę Państwa marki?

Nasza spółka dostrzegając najnowsze potrzeby i oczekiwania konsumentów stara się im sprostać. W ostatnim czasie rozszerzyliśmy portfolio marki Tygryski o chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną. Każde nasze działanie jest odpowiedzią na potrzeby konsumentek, które coraz częściej poszukują zdrowych przekąsek dla swoich dzieci. Chrupki wpływają na poprawę trawienia, zawierają dodatek najzdrowszej z kasz – jaglanej, bogatej w białko oraz witaminy z grupy B. Oprócz tego najnowsze Tygryski są także bezglutenowe.

W jakim kierunku chce podążać firma TBM?

W TBM bierzemy oczywiście pod uwagę trendy rynkowe i one zawsze wyznaczają pewne kierunki, które firma powinna wziąć pod uwagę, jednak mamy także swoją drogę i misję do spełnienia. Są to nasze cele strategiczne związane z kwestiami produktowymi, komunikacyjnymi i tymi organizacyjnymi. Zależy nam przede wszystkim na rozwoju i budowaniu silnej firmy, w obrębie której funkcjonują stabilne na rynku marki. Naszym priorytetem na najbliższe lata jest dalsze wdrażanie nowoczesnych technologii w obszarze operacyjnym i wzrost poziomu kultury organizacyjnej, które wspomogą nas w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH