Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes TBM: Rynek przekąsek będzie rozwijał się wraz z trendami prozdrowotnymi (wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 14:09
Prezes TBM: Rynek przekąsek będzie rozwijał się wraz z trendami prozdrowotnymi (wywiad)
Tomasz Miśkiewicz, Prezes Zarządu TBM Sp. z o.o. fot. materiały prasowe

- Współcześni konsumenci są bardziej świadomi i częściej czytają etykiety, poszukując wartościowych składów także w tej kategorii produktowej, jaką są przekąski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Miśkiewicz, prezes zarządu TBM Sp. z o.o.

W jakim kierunku będzie podążać rynek przekąsek w Polsce? 

Rynek przekąsek w Polsce będzie podążać zgodnie z obecnymi trendami żywieniowymi. W praktyce oznacza to, że składy produktów będą coraz lepszej jakości. Współcześni konsumenci są bowiem bardziej świadomi i częściej czytają etykiety, poszukując wartościowych składów także w tej kategorii produktowej, jaką są przekąski. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania i potrzeby konsumentów, producenci rezygnują z wielu sztucznych barwników na rzecz tych naturalnych i to jest kierunek rozwoju dla rynku.

 Jakie są obecne trendy na rynku przekąsek słonych i słodkich?

Ważnym trendem – nie tylko w kategorii przekąsek, ale szerzej, na rynku spożywczym – jest tzw. patriotyzm konsumencki. Coraz ważniejszym elementem branym pod uwagę przez Polaków przy zakupie staje się kraj pochodzenia produktu. Jak wynika z raportu Open Research z zeszłego roku, dotyczącego tego zjawiska, pochodzenie produktów jest szczególnie istotne w przypadku branży spożywczej. Przewidujemy, że trend ten będzie się w kolejnych latach wzmacniał i rozwijał – dla nas jako dla krajowego producenta jest to trend, który trudno przecenić.

Jakie ma to przełożenie na ofertę Państwa marki?

Nasza spółka dostrzegając najnowsze potrzeby i oczekiwania konsumentów stara się im sprostać. W ostatnim czasie rozszerzyliśmy portfolio marki Tygryski o chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną. Każde nasze działanie jest odpowiedzią na potrzeby konsumentek, które coraz częściej poszukują zdrowych przekąsek dla swoich dzieci. Chrupki wpływają na poprawę trawienia, zawierają dodatek najzdrowszej z kasz – jaglanej, bogatej w białko oraz witaminy z grupy B. Oprócz tego najnowsze Tygryski są także bezglutenowe.

W jakim kierunku chce podążać firma TBM?

W TBM bierzemy oczywiście pod uwagę trendy rynkowe i one zawsze wyznaczają pewne kierunki, które firma powinna wziąć pod uwagę, jednak mamy także swoją drogę i misję do spełnienia. Są to nasze cele strategiczne związane z kwestiami produktowymi, komunikacyjnymi i tymi organizacyjnymi. Zależy nam przede wszystkim na rozwoju i budowaniu silnej firmy, w obrębie której funkcjonują stabilne na rynku marki. Naszym priorytetem na najbliższe lata jest dalsze wdrażanie nowoczesnych technologii w obszarze operacyjnym i wzrost poziomu kultury organizacyjnej, które wspomogą nas w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 035) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH