Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Śnieżka o rozwoju firmy, inwestycjach, planach i rynku słodyczy (wywiad)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2018, 12:36
ZPC Śnieżka o rozwoju firmy, inwestycjach, planach i rynku słodyczy (wywiad)
Magdalena Azikiewicz, Kierownik Działu Marketingu ZPC Śnieżka fot. spółka.

Dla ZPC Śnieżka rok 2018 to zdecydowanie rok inwestycji i rozwoju ukierunkowanego na nowe produkty, zaś przyszły rok będzie kolejnym, w którym firma będzie rozwijała swój potencjał - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Magdalena Azikiewicz, Kierownik Działu Marketingu ZPC Śnieżka SA.

Jak mija dla ZPC Śnieżka 2018 rok? Wygląda na to, że pod znakiem nowości? Na jakie jeszcze działania firma postawiła w tym roku?

Rok 2018, zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami to zdecydowanie rok rozwoju i inwestycji. Skupiamy się zarówno na modernizacji parku maszynowego, wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych jak i  inwestycjach w kapitał ludzki.

Cały proces restrukturyzacji trwa w naszej Spółce od kilku lat i zdecydowanie wpływa na możliwości rozwoju ukierunkowane na nowe produkty. Priorytetem dla nas jest nadal wysoka jakość oferowanych produktów – tradycja ponad 70-letniej firmy zobowiązuje.

Co z inwestycjami? Jakie inwestycje zostały poczynione? Pytam zarówno o zwiększanie mocy, jak i o inwestycje w nowe produkty czy marketing.

Najważniejszym wydarzeniem pod względem inwestycji było poszerzenie parku maszynowego o nową linię do produkcji ciastek, która to pozwoliła nam na wejście w nowy segment. Klienci od kilku już miesięcy mogą na rynku znaleźć np. ciastka Michałki ®. Wciąż szukamy rozwiązań, które pozwolą nam na zaproponowanie klientom ciekawych nowości.

Jak w tej chwili wygląda portfolio produktów ZPC Śnieżka i jakie są plany na jego rozwój w najbliższych miesiącach lub w ciągu najbliższego roku? Jakie działania są obecnie najważniejsze dla spółki?

Badając rynek zdecydowanie możemy zaobserwować  powrót do tradycyjnych wyrobów – idealnie wpisuje się to w historię naszej firmy. Priorytetem dla nas są zawsze tradycyjne receptury, które klientom tak bardzo zapadły w pamięć przez ostatnie dziesięciolecia.

Klienci nadal mogą powrócić do ukochanych cukierków czekoladowych, takich jak Michałki ® czy Michałki z Hanki ®. Sukcesywnie rozwijamy ten segment rozszerzając ich podanie o kolejne formy – batony i wafelki - idealne połączenie znanych już smaków i nowoczesnych form podania.

Najważniejszym wydarzeniem w obszarze oferty firmy było rozpoczęcie produkcji ciastek. Słynne Michałki ® zyskały nową odsłonę – kultowy smak połączyliśmy z klasycznymi i kakaowymi herbatnikami. Klienci będą mogli również zasmakować w innych propozycjach – ciastkach z marmoladą czy herbatnikach oblanych przepyszną czekoladą.  

Jakie plany rozwoju i inwestycyjne ma ZPC Śnieżka na 2019 rok? Czy firma będzie rozwijać głównie obecność w kraju czy także na rynkach eksportowych? Czy planowane są kolejne nowe produkty, albo może poszerzenie działalności o całkiem nowe segmenty?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 184) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.