Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

4health: Moda na zdrowe odżywianie w Polsce dopiero się zaczyna

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2016, 10:26
4health: Moda na zdrowe odżywianie w Polsce dopiero się zaczyna
W asortymencie 4health znajdą się na początek dwa batony i dwa rodzaje musli. fot. 4health

- Jeżeli robi się produkt z przekonaniem to musi się udać. Rozmawiamy z kupcami, którzy mówią, że nasze batony bronią się smakiem. Mamy więc dwa kluczowe elementy stanowiące o sukcesie marki: opakowanie i smak - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

Jak mówi Marcin Karaszkiewicz, wprowadzając na rynek nową markę żywności prozdrowotnej, celem jest przekonanie i przyzwyczajenie konsumenta do tego, że kupując produkt 4health otrzyma najwyższą jakość.

- Nasz baton z pistacją składa się w 57 proc. z orzechów, z czego sama pistacja stanowi 10 proc. Z kolei w migdale z miodem mamy 64 proc. orzechów, z czego 15 proc. samego migdała - dodaje.

Jak przekonuje, zawartość orzechów w batonach 4health jest najwyższa wśród dostępnych na rynku batonów w kategorii cenowej do 2,50 zł.

- Zrobiliśmy porównanie. Kupiliśmy wszystkie dostępne na rynku batony z orzechami w naszym przedziale cenowym. Okazuje się, że większość zawiera ok. 20-30 proc. orzechów, ale są też batony z orzeszkami pini po 3,50 zł gdzie orzeszka jest tylko 2 proc., bo tyle musi być żeby producent mógł umieścić ten składnik na opakowaniu. Oczywiście, na rynku mamy również produkty, w których znajdziemy 80 proc. pistacji czy 70-proc. migdała, ale to już jest inna półka cenowa, bo od 5-6 zł wzwyż. Natomiast my skupiamy się na przedziale impulsowym, który klient wybiera instynktownie patrząc przede wszystkim na cenę - dodaje.

Karaszkiewicz zaznacza, że do końca 2017 roku asortyment 4health poszerzy się do sześciu rodzajów batonów i czterech musli.

- Mamy już pewną koncepcję dotyczącą ich smaku i składu. W planach mamy np. baton o smaku orzecha z czekoladą i chili albo orzech laskowy i kokos plus mleczna czekolada. Z bardziej egzotycznych myślimy np. o miksie orzechów z dynią i słonecznikiem. Czegoś takiego nie ma obecnie na rynku - dodaje.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł do końca roku trafią do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gira 21-12-2016, 23:23:
Myślałem że to już trwa... Przecież tych teorii jest mnóstwo i zastanawiam się jak wybrać coś dla siebie. Ostatnio widziałem kilka prostych rad na kanale Media Expert od takiej dietetyczki która regularnie coś dodaje i to do mnie przemawia, ale zdaję sobie sprawę ze to tylko wierzchołek góry lodowej tej dziedziny nauki i zarazem mody...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH