REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

4health: Moda na zdrowe odżywianie w Polsce dopiero się zaczyna

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2016, 10:26
4health: Moda na zdrowe odżywianie w Polsce dopiero się zaczyna
W asortymencie 4health znajdą się na początek dwa batony i dwa rodzaje musli. fot. 4health

- Jeżeli robi się produkt z przekonaniem to musi się udać. Rozmawiamy z kupcami, którzy mówią, że nasze batony bronią się smakiem. Mamy więc dwa kluczowe elementy stanowiące o sukcesie marki: opakowanie i smak - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca 4health, nowej marki na rynku żywności.

REKLAMA

Jak mówi Marcin Karaszkiewicz, wprowadzając na rynek nową markę żywności prozdrowotnej, celem jest przekonanie i przyzwyczajenie konsumenta do tego, że kupując produkt 4health otrzyma najwyższą jakość.

- Nasz baton z pistacją składa się w 57 proc. z orzechów, z czego sama pistacja stanowi 10 proc. Z kolei w migdale z miodem mamy 64 proc. orzechów, z czego 15 proc. samego migdała - dodaje.

Jak przekonuje, zawartość orzechów w batonach 4health jest najwyższa wśród dostępnych na rynku batonów w kategorii cenowej do 2,50 zł.

- Zrobiliśmy porównanie. Kupiliśmy wszystkie dostępne na rynku batony z orzechami w naszym przedziale cenowym. Okazuje się, że większość zawiera ok. 20-30 proc. orzechów, ale są też batony z orzeszkami pini po 3,50 zł gdzie orzeszka jest tylko 2 proc., bo tyle musi być żeby producent mógł umieścić ten składnik na opakowaniu. Oczywiście, na rynku mamy również produkty, w których znajdziemy 80 proc. pistacji czy 70-proc. migdała, ale to już jest inna półka cenowa, bo od 5-6 zł wzwyż. Natomiast my skupiamy się na przedziale impulsowym, który klient wybiera instynktownie patrząc przede wszystkim na cenę - dodaje.

Karaszkiewicz zaznacza, że do końca 2017 roku asortyment 4health poszerzy się do sześciu rodzajów batonów i czterech musli.

- Mamy już pewną koncepcję dotyczącą ich smaku i składu. W planach mamy np. baton o smaku orzecha z czekoladą i chili albo orzech laskowy i kokos plus mleczna czekolada. Z bardziej egzotycznych myślimy np. o miksie orzechów z dynią i słonecznikiem. Czegoś takiego nie ma obecnie na rynku - dodaje.

4health to nowa marka na polskim rynku żywności prozdrowotnej. W asortymencie znajdują się obecnie dwa batony na bazie orzechów o smaku pistacji z gorzką czekoladą oraz migdała z miodem, a także musli o smaku jagody z maliną i nasionami chia oraz czekolady z orzechami i chia. Batony w kategorii cenowej 1,99-2,49 zł do końca roku trafią do sprzedaży w sieciach: Rossmann, Hebe, Superpharm, Stokrotka, Tesco i Auchan. Musli w cenie ok. 8 zł trafi do dystrybucji na początku 2017 roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (18 213) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 171)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH