Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

A.Blikle chce wejść do sieci handlowych z szeroką ofertą

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 11-07-2013, 13:52
A.Blikle chce wejść do sieci handlowych z szeroką ofertą
Na zdj. Mark Forkun, prezes A.Blikle. Fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

A.Blikle przygotowuje się do wejścia do sieci handlowych na większą skalę. Firma rozmawia w tej sprawie z kilkoma sieciami delikatesowymi oraz kompletuje ofertę, w której znajdą się np. takie produkty jak: lody, kawa, konfitura, czekolada. Część oferty ma być dostępna w sklepach jeszcze w tym roku.

- Zamierzamy mocno rozwijać sprzedaż naszych produktów do sieci handlowych. Rozmawiamy już z sieciami, które także pozycjonują się w segmencie premium - w Polsce są przynajmniej trzy takie marki dużych sieci handlowych - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mark Forkun, prezes A.Blikle.

Jak zapewnia, firma posiada kompleksową ofertę produktów, od ciasta francuskiego, przez lody, czekoladę, kawę, konfitury, soki. - Niektóre z tych produktów już teraz produkujemy sami, natomiast niektóre będą wytwarzane przez firmy zewnętrzne pod naszym nadzorem jakości. My będziemy udzielać zgody na użytkowanie naszego znaku firmowego - mówi prezes.

- Mamy nadzieję, że część naszej oferty będzie dostępna na Święta Bożego Narodzenia - dodaje.

Podkreśla, że pomimo zlecania produkcji zewnętrznym firmom, nie obniży się jakość produktów A.Blikle.

- Nie możemy obniżyć jakości, bo jeśli to zaniedbamy, nie dotrzymamy obietnic danych konsumentom. Dlatego do współpracy wybieramy niewielkie firmy, które produkują lody, konfitury, soki, a które opierają się na tradycyjnym, rzemieślniczym sposobie produkcji. Ten proces doboru firm jest dość pracochłonny i długotrwały - tłumaczy Mark Forkun.

- Wiemy, że przyjdzie taki moment, kiedy poczujemy nacisk na zwiększanie wolumenu produkcji, jednak jest to sprzeczne z jakością. W naszej strategii biznesowej, opracowanej na następne 4 lata jest powiedziane, że nie możemy odpuścić jakości. Wolimy sprzedać mniej niż pogorszyć jakość - podkreśla.

Jak informuje prezes A.Blikle, firma rozmawia miedzy innymi z przedsiębiorstwami na temat produkcji konfitur, które są jednym z produktów wybranych do sprzedaży w sieciach. - Mamy bardzo interesujące ekonomicznie propozycje współpracy od dużych firm, które produkują w sposób masowy. Jednak klient, który będzie kupował konfitury z marką A.Blikle, będzie oczekiwał pewnej wyższej jakości. Jeśli teraz wypuścimy na rynek produkt, który nie będzie spełniał tych kryteriów, zagrozimy własnej ścieżce rozwoju - tłumaczy Mark Forkun.

Dlatego, jak dodaje, A.Blikle rozmawia z firmami rodzinnymi, które dbają o takie elementy jak surowce ekologiczne, jakość, zamawianie od lokalnych dostawców. - Są to firmy, które mają na dziś regionalny zasięg swojej sprzedaży. Dzięki naszym metodom zarządzania, zwanym lean management, jesteśmy w stanie bardzo szybko ocenić możliwości produkcyjne takiej firmy - zapewnia prezes.

Decyzja o wejściu do sieci z szerszą ofertą to efekt naszego badania rynkowego, które A.Blikle przeprowadziła w Warszawie i poza stolicą, na przełomie ubiegłego i tego roku. Wyniki badania wskazują, że Polacy cenią markę A.Blikle i oczekują, że firma będzie dostarczać im produkty premium w dostępnych cenach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lodożerca 16-07-2013, 10:46:
Panie Prezesie
proszę się zainteresować lodziarnią MARIOLA w Gdyni na ul Przebendowskich (nie mylić z Mariolą na ul Ejsmonta) produkują najlepsze lody w trójmieście na starych recepturach bez chemii , konserwantów etc receptura nie zmieniona jeszcze z lat sześćdziesiątych . Opinia nie tylko moja i rodziny moja ale kilkudziesięciu znajomych z całego świata , których tam zaprowadziłem

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH