REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Anita: Rynek lodów w Polsce staje się coraz ciekawszy i bardziej zróżnicowany

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-07-2016, 11:05
Anita: Rynek lodów w Polsce staje się coraz ciekawszy i bardziej zróżnicowany
fot. materiały prasowe

Producenci lodów śmielej niż w ubiegłych sezonach prześcigają się we wprowadzaniu do sprzedaży nowości. Co roku Polak średnio zjada 4 litry lodów. To niewiele, jeśli zestawić go z Amerykaninem, który rocznie konsumuje aż 20 litrów lodów.

REKLAMA

W tym sezonie firma "Anita" wprowadziła na rynek 12 nowych deserów lodowych. Producent powiększył zarówno swoją ofertę lodów impulsowych (rożki, na patyku, w kubku), jak również lodów familijnych.

- Ten rok jest rekordowy pod względem nowości, jakie wprowadzamy na rynek. Swoją podstawową ofertę wzbogaciliśmy zarówno o nowe smaki i receptury, jak również o nowe kategorie produktów np. mrożone jogurty i smoothies. Po raz pierwszy mamy w asortymencie m.in. lody na płynnym jogurcie greckim czy lody na płynnym mleku bez laktozy - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy "Anita".

Jego zdaniem producenci zaczęli bardziej wsłuchiwać się w oczekiwania konsumentów. - Firmy produkujące lody muszą nadążać za oczekiwaniami klienta, a ten obok tradycyjnych smaków i deserów oczekuje nowości i innowacji, zwłaszcza w sezonie, kiedy jesteśmy bardziej otwarci na nowe smaki. Wpływ na rynek mają także zmieniające się nawyki żywieniowe  - mówi.

Najlepszym tego przykładem są jednocześnie lody bezglutenowe i bez laktozy, jakie w maju wprowadziła na rynek "Anita". 

- Stworzyliśmy zdrowy produkt, ale także produkt dopasowany do oczekiwań określonej grupy konsumentów, stosujących specyficzną dietę lub zmuszonych do unikania określonej grupy produktów. Kiedyś takie lody uznane byłby za niszowe, dziś rynek produktów bezglutenowych jest na tyle duży, że jest na nim miejsce także dla deserów lodowych. Co więcej, produkt na równi konkuruje z tradycyjnymi lodami - wyjaśnia Mordalski.

Rynek lodów w Polsce należy do najdynamiczniej rozwijających się rynków w tej części Europy.  - Spożycie lodów wzrasta bo produkt jest coraz ciekawszy i bardziej zróżnicowany. Konsument ma dziś wybór pomiędzy tradycyjnymi recepturami i smakami, a nowinkami, które pojawiają się w sezonie letnim. Takiego zróżnicowania na polskim rynku jeszcze nie mieliśmy - mówi Mordalski.

P.P.Ch i P.R.-S. „Anita” Grzegorz Mordalski to producent lodów i mrożonek, działający na polskim rynku od 22 lat. W swojej ofercie „Anita” posiada zarówno lody jak również mrożonki (m.in. pyzy, pierogi, uszka). Produkty „Anity” na rynku dostępne są zarówno pod marką własną firmy, jak również pod markami znanych sieci m.in. Biedronka, Carrefour, Netto, Kaufland, Tesco, Aldi, Intermarche, lewiatan i innych.  Zakład produkcyjny oraz mroźnia „Anity” mieści się Działoszynie (woj. łódzkie).

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH