Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Anita: Rynek lodów w Polsce staje się coraz ciekawszy i bardziej zróżnicowany

Producenci lodów śmielej niż w ubiegłych sezonach prześcigają się we wprowadzaniu do sprzedaży nowości. Co roku Polak średnio zjada 4 litry lodów. To niewiele, jeśli zestawić go z Amerykaninem, który rocznie konsumuje aż 20 litrów lodów.

Anita: Rynek lodów w Polsce staje się coraz ciekawszy i bardziej zróżnicowany
fot. materiały prasowe

W tym sezonie firma "Anita" wprowadziła na rynek 12 nowych deserów lodowych. Producent powiększył zarówno swoją ofertę lodów impulsowych (rożki, na patyku, w kubku), jak również lodów familijnych.

- Ten rok jest rekordowy pod względem nowości, jakie wprowadzamy na rynek. Swoją podstawową ofertę wzbogaciliśmy zarówno o nowe smaki i receptury, jak również o nowe kategorie produktów np. mrożone jogurty i smoothies. Po raz pierwszy mamy w asortymencie m.in. lody na płynnym jogurcie greckim czy lody na płynnym mleku bez laktozy - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy "Anita".

Jego zdaniem producenci zaczęli bardziej wsłuchiwać się w oczekiwania konsumentów. - Firmy produkujące lody muszą nadążać za oczekiwaniami klienta, a ten obok tradycyjnych smaków i deserów oczekuje nowości i innowacji, zwłaszcza w sezonie, kiedy jesteśmy bardziej otwarci na nowe smaki. Wpływ na rynek mają także zmieniające się nawyki żywieniowe  - mówi.

Najlepszym tego przykładem są jednocześnie lody bezglutenowe i bez laktozy, jakie w maju wprowadziła na rynek "Anita". 

- Stworzyliśmy zdrowy produkt, ale także produkt dopasowany do oczekiwań określonej grupy konsumentów, stosujących specyficzną dietę lub zmuszonych do unikania określonej grupy produktów. Kiedyś takie lody uznane byłby za niszowe, dziś rynek produktów bezglutenowych jest na tyle duży, że jest na nim miejsce także dla deserów lodowych. Co więcej, produkt na równi konkuruje z tradycyjnymi lodami - wyjaśnia Mordalski.

Rynek lodów w Polsce należy do najdynamiczniej rozwijających się rynków w tej części Europy.  - Spożycie lodów wzrasta bo produkt jest coraz ciekawszy i bardziej zróżnicowany. Konsument ma dziś wybór pomiędzy tradycyjnymi recepturami i smakami, a nowinkami, które pojawiają się w sezonie letnim. Takiego zróżnicowania na polskim rynku jeszcze nie mieliśmy - mówi Mordalski.

P.P.Ch i P.R.-S. „Anita” Grzegorz Mordalski to producent lodów i mrożonek, działający na polskim rynku od 22 lat. W swojej ofercie „Anita” posiada zarówno lody jak również mrożonki (m.in. pyzy, pierogi, uszka). Produkty „Anity” na rynku dostępne są zarówno pod marką własną firmy, jak również pod markami znanych sieci m.in. Biedronka, Carrefour, Netto, Kaufland, Tesco, Aldi, Intermarche, lewiatan i innych.  Zakład produkcyjny oraz mroźnia „Anity” mieści się Działoszynie (woj. łódzkie).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    rynek lodów 2016 RSS ALERT    /    Grzegorz Mordalski RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    Anita RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.186.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.