Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Badanie: 12% konsumentów zadeklarowało, że na Halloween wyda ponad 100 zł

Z roku na rok Halloween zyskuje w Polsce coraz większą rzeszę zwolenników. Jak pokazują badania marketingowe, co czwarty Polak planował w ubiegłym roku swój budżet domowy z uwzględnieniem święta przypadającego na 31 października. Ponad jedna trzecia konsumentów chciała go przeznaczyć na słodycze oraz dekoracje.

Badanie: 12% konsumentów zadeklarowało, że na Halloween wyda ponad 100 zł
fot. unsplash

Obchodzenie święta przypadającego 31 października deklaruje coraz większa liczba Polaków. Jeszcze nie wszystkie amerykańskie zwyczaje wpisały się w naszą mentalność, ale obserwujemy stale rosnące zainteresowanie Halloween. Według badań przeprowadzonych przez  Kantar Millwardbrown w ubiegłym roku straszne święto planował świętować co czwarty z nas, a 12% badanych konsumentów zadeklarowało, że na te obchody przeznaczy ponad 100 zł. Otwartość Polaków na międzynarodową modę sprawia, że Halloween, podobnie jak Walentynki ma szansę wpisać się na stałe do kalendarza naszych świąt, tworząc tym samym przestrzeń handlową dla producentów i sprzedawców. Zwłaszcza, że jak pokazują badania Kantar polscy konsumenci poszukują w sieciach handlowych przed 31 października przede wszystkim słodyczy w specjalnych opakowaniach (37%) oraz okolicznościowych gadżetów i dekoracji (33%).

Naprzeciw potrzebom polskiego klienta, sięgającego po dedykowane produkty, wyszła marka Chupa Chups, która już od kilku lat oferuje specjalne lizaki, doskonale wpisujące się w klimat strasznego święta.

– Halloween to jedno z ulubionych wydarzeń dzieci i młodzieży. Z końcem października to właśnie najmłodsi Polacy szukają w sklepach nie tylko strasznych strojów i gadżetów, lecz także tematycznych przekąsek i łakoci. Chętnie sięgają po czachy z serii Chupa Chups 3D – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Gorączka związana z Halloween gości w coraz większej przestrzeni handlowej, zarówno stacjonarnie, jak i online. Dedykowane mailingi realizowane przez sklepy internetowe, promocje, czy aranżacje witryn i wnętrz poszczególnych placówek handlowych przykuwają uwagę konsumentów i zachęcają ich do zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Halloween RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT    /    lizaki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.203.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.