Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Batony ETi Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej

ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo.

Batony ETi Wanted w szerokiej kampanii promocyjnej
fot. materiały prasowe

 

Batony Wanted od ETi dostępne są w trzech wersjach smakowych: z całymi orzechami, ciągnącym się karmelem oraz prawdziwymi wiórkami kokosowymi, które dzięki połączeniu różnorodnych struktur zaskakują unikalną teksturą. Marka dostępna jest również w opakowaniach do dzielenia się, dzięki którym konsumenci mogą częstować bliskich mini batonikami Wanted Pops Caramel  lub Wanted Pops Coconut.

- Batony Wanted to jeden z pierwszych produktów ETi, który pojawił się w polskim portfolio firmy. Widzimy jego ogromny potencjał wśród konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość składników i świeżość jaką obiecuje marka, dzięki zaskakującym teksturom i nowym doznaniom smakowym – mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce. 

- Już po pierwszej kampanii promocyjnej widzieliśmy duże zainteresowanie konsumentów produktami Wanted, dlatego liczymy, że staną się one jednymi z „ulubieńców” polskich miłośników słodkich przekąsek – dodaje.

Kampania „Obudź w sobie buntownika” adresowana jest do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu, nie poddając się ustalonym zasadom. W ramach promocji 14 stycznia w telewizji rozpoczęła się emisja spotów reklamowych. Marka przygotowała też szereg aktywacji w mediach społecznościowych, w tym konkursy konsumenckie na Instagramie i Facebooku. Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl – tym razem ma on jednak także lokalną postać. Dzięki współpracy z Fundacją Panda, ETi objęła opieką mieszkańca warszawskiego zoo – goryla Wikinga, który będzie jednym z „ambasadorów” marki.

Działania promocyjne obejmą także wspólną akcję z Cinema City – spoty ETi Wanted emitowane będą we wszystkich kinach sieci, a w weekendy odbywać się będą akcje samplingu produktów.

Kampanię opracowała agencja Orchidea a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash. 

ETi European Food Industries to producent słodyczy w segmentach czekolad, herbatników oraz ciast i ciasteczek. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w czerwcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito.

Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    ETi European Food Industries RSS ALERT    /    Eti RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    batony Wanted RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.21.16.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.