Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bon Bon Buddies: Jesteśmy w stanie jeszcze podwoić przychody w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 25-04-2014, 12:09
Bon Bon Buddies: Jesteśmy w stanie jeszcze podwoić przychody w Polsce
Marcin Dukała, general manager na Europę Centralną i Wschodnią w Bon Bon Buddies. Fot. materiały prasowe

Firma Bon Bon Buddies, obecna na polskim rynku od 2008 roku liczy na to, że w Polsce uda jej się jeszcze podwoić przychody. - Od początku działalności nasze obroty rosły, ostatnio nawet dwucyfrowo, pomimo spowolnienia gospodarczego i ze znacznie wyższego poziomu niż wcześniej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Dukała, general manager CEE w Bon Bon Buddies.

Jak tłumaczy, kategoria, do której zaliczają się produkty spółki (słodycze na licencjach bajek filmowych) jest w Polsce jeszcze stosunkowo nowa, mimo, że nasycenie produktami licencjonowanymi jest coraz większe, nie tylko w kategorii słodyczy, ale też np. w kosmetykach czy produktach papierniczych.

- Nie jest już tak, że pojedynczy produkt na półce wyróżnia się. Mimo to, jeszcze jest duży obszar do dalszego rozwoju. Myślę, że jest jeszcze możliwe podwojenie sprzedaży, szczególnie, że obserwujemy większe otwarcie klientów na częstsze i większe akcje z produktami licencyjnymi. Trzeba też pamiętać, że na rynku jest bardzo duża presja na cenę, która musi iść jednak w parze, z jakością szczególnie w produktach dla dzieci - mówi Marcin Dukała.

Firma cały czas wdraża i wprowadza nowe produkty, ponieważ cykl życia słodyczy licencjonowanych nie jest długi. - Są mody na licencje, mody na różne słodycze i dosyć szybko dzieci tracą nimi zainteresowanie - mówi Marcin Dukała.

- Staramy się wprowadzać nowe produkty całoroczne dwa razy w roku, w styczniu i w czerwcu, aby robić to w sposób uporządkowany. Z kolei produkty sezonowe wprowadzamy przy okazji każdego sezonu - dodaje.

Zwraca on przy okazji uwagę na wyjątkowe oczekiwania polskich konsumentów. - W okresie Bożego Narodzenia Polacy zdecydowanie wolą bardziej tradycyjne wzory związane z Mikołajem i zimową aurą, czego nie ma w innych krajach. U nas najlepiej sprzedające się kalendarze adwentowe to te, które nawiązują do okresu mikołajkowo-bożonarodzeniowego. Tymczasem w niektórych krajach kalendarze adwentowe mają wzory kompletnie niezwiązane ze wzorami świątecznymi - mówi.

Z kolei produkty typu Helloween są niszowe. - Największe okresy sprzedażowe to dla nas okres przed Bożym Narodzeniem, okolice 6 grudnia, czyli Mikołaj, a także Wielkanoc, i Dzień Dziecka. Nasze produkty są jednak kupowane w ciągu całego roku, w ramach różnych akcji promocyjnych oraz jako drobne upominki dla dzieci - mówi. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH