Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bon Bon Buddies: Półka dla słodyczy na stacjach benzynowych jest wąska

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 29-04-2014, 12:32
Bon Bon Buddies: Półka dla słodyczy na stacjach benzynowych jest wąska
Marcin Dukała, general manager na Europę Centralną i Wschodnią w Bon Bon Buddies. Fot. materiały prasowe

Firma Bon Bon Buddies chce sprzedawać swoje cukierki Nanobytes zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. W pierwszej kolejności skupia się na regionie największych miast. Firma w drugiej połowie roku chce wejść ze swoim produktem do sklepów przy stacjach benzynowych.

- Często tworząc nowe produkty wybieramy takie, które będą nadawały się do dystrybucji w więcej niż jednym czy dwóch krajach. Tak było w przypadku Nanobytes, które stworzyliśmy i wprowadziliśmy jednocześnie w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, w Niemczech, w Polsce. Zaczęliśmy go mocno promować w końcu ubiegłego roku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Dukała, general manager CEE w Bon Bon Buddies.

- Nanobytes sprzedajemy poprzez sieć naszych handlowców, którzy budują dystrybucję do wybranych sklepów, głównie w regionach największych miast, na których skupiamy się w pierwszej kolejności. Poza tym, poprzez Eurocash odsprzedajemy nasz produkt do rynku detalicznego.

Równocześnie stopniowo budujemy obecność w rynku nowoczesnym, m.in. w Empik, Tesco, Smyk, Carrefour. Krok po kroku budujemy strukturę. Wszędzie mamy dobry oddźwięk z rynku - dodaje.

Firma chce także wprowadzić swój produkt do sieci stacji paliw. - Nad stacjami paliw jeszcze pracujemy. Półka na stacjach benzynowych jest bardzo wąska jeśli chodzi o słodycze. Dlatego myślę, że pojawienie się tam Nanobytes to kwestia niedalekiej przyszłości - mówi Marcin Dukała.

Jak tłumaczy, stacje są dobrym klientem, ale w przypadku nowości raczej czekają, aż produkt jest już na rynku przez jakiś czas. - Myślę jednak, że dosyć szybko uda nam się tam zaistnieć, prawdopodobnie w drugiej połowie roku znajdziemy się już na stacjach - mówi.

Manager Bon Bon Buddies uważa, że w strukturze sprzedaży kanały: tradycyjny i nowoczesny powinny być zbalansowane. - Stworzyliśmy dwa formaty opakowań, większe 65-gramowe, które przeznaczone jest dla handlu nowoczesnego a także tradycyjnego oraz 25-gramowe opakowanie, które jest typowym produktem impulsowym dla mniejszych sklepów - tłumaczy.

- Na pewno i jedna i druga część rynku jest istotna. Myślę, że docelowo, patrząc na rozkład sprzedaży w poszczególnych kanałach, możemy osiągnąć proporcje zbliżone do tych, które są na całym rynku słodyczy - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH