REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bon Bon Buddies: Półka dla słodyczy na stacjach benzynowych jest wąska

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 29-04-2014, 12:32
Bon Bon Buddies: Półka dla słodyczy na stacjach benzynowych jest wąska
Marcin Dukała, general manager na Europę Centralną i Wschodnią w Bon Bon Buddies. Fot. materiały prasowe

Firma Bon Bon Buddies chce sprzedawać swoje cukierki Nanobytes zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. W pierwszej kolejności skupia się na regionie największych miast. Firma w drugiej połowie roku chce wejść ze swoim produktem do sklepów przy stacjach benzynowych.

REKLAMA

- Często tworząc nowe produkty wybieramy takie, które będą nadawały się do dystrybucji w więcej niż jednym czy dwóch krajach. Tak było w przypadku Nanobytes, które stworzyliśmy i wprowadziliśmy jednocześnie w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, w Niemczech, w Polsce. Zaczęliśmy go mocno promować w końcu ubiegłego roku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Dukała, general manager CEE w Bon Bon Buddies.

- Nanobytes sprzedajemy poprzez sieć naszych handlowców, którzy budują dystrybucję do wybranych sklepów, głównie w regionach największych miast, na których skupiamy się w pierwszej kolejności. Poza tym, poprzez Eurocash odsprzedajemy nasz produkt do rynku detalicznego.

Równocześnie stopniowo budujemy obecność w rynku nowoczesnym, m.in. w Empik, Tesco, Smyk, Carrefour. Krok po kroku budujemy strukturę. Wszędzie mamy dobry oddźwięk z rynku - dodaje.

Firma chce także wprowadzić swój produkt do sieci stacji paliw. - Nad stacjami paliw jeszcze pracujemy. Półka na stacjach benzynowych jest bardzo wąska jeśli chodzi o słodycze. Dlatego myślę, że pojawienie się tam Nanobytes to kwestia niedalekiej przyszłości - mówi Marcin Dukała.

Jak tłumaczy, stacje są dobrym klientem, ale w przypadku nowości raczej czekają, aż produkt jest już na rynku przez jakiś czas. - Myślę jednak, że dosyć szybko uda nam się tam zaistnieć, prawdopodobnie w drugiej połowie roku znajdziemy się już na stacjach - mówi.

Manager Bon Bon Buddies uważa, że w strukturze sprzedaży kanały: tradycyjny i nowoczesny powinny być zbalansowane. - Stworzyliśmy dwa formaty opakowań, większe 65-gramowe, które przeznaczone jest dla handlu nowoczesnego a także tradycyjnego oraz 25-gramowe opakowanie, które jest typowym produktem impulsowym dla mniejszych sklepów - tłumaczy.

- Na pewno i jedna i druga część rynku jest istotna. Myślę, że docelowo, patrząc na rozkład sprzedaży w poszczególnych kanałach, możemy osiągnąć proporcje zbliżone do tych, które są na całym rynku słodyczy - mówi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 925) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH