Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bounty Brands sfinalizuje przejęcie Unitop w grudniu; chce wspierać segment zdrowych przekąsek

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2017, 10:34
Bounty Brands sfinalizuje przejęcie Unitop w grudniu; chce wspierać segment zdrowych przekąsek
fot. unitop-optima.pl

Bounty Brands, firma działająca w branży FMCG i należąca do firmy private equity Coast2Coast ogłosiła przejęcie Grupy Unitop, polskiego producenta wyrobów sezamowych i innych słodyczy. Transakcja podlega zwyczajowo przyjętym warunkom finalizacji, a jej zamknięcie spodziewane jest w grudniu 2017 roku.

Bounty Brands, która posiada w portfelu wiodące marki sprzedawane w ponad 40 krajach, planuje wspierać dalszy rozwój Grupy Unitop w poszczególnych kategoriach produktów, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w szczególności jeśli chodzi o szybkorosnący segment zdrowych przekąsek.

- Przejęcie Unitop to kolejny krok w rozwoju naszej obecności na rynku przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej. Będziemy wspierać Grupę w dalszym umacnianiu pozycji na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym – dotyczy to zarówno dotychczasowych produktów, jak i wprowadzania nowych przekąsek, wykorzystując bogate doświadczenie tej firmy – mówi Stefan Rabe, prezes Bounty Brands.

- Cieszymy się, że wspieraliśmy Bounty Brands w przejęciu szeroko znanej polskiej firmy. Wraz z Bounty Brands będziemy pracowali nad wykorzystywaniem nadarzających się kolejnych okazji inwestycyjnych w Polsce, wykorzystując je do rozwijania obecności w regionie – mówi Adam Pietruszkiewicz, dyrektor zarządzający Coast2Coast.

Czytaj też: „Midwinter chce przejąć Agros Trading Confectionery i ZPC Unitop-Optima”

Przejęcie Unitop to czwarta znacząca akwizycja Bounty Brands w Polsce w ciągu ostatnich dwóch lat, wliczając ogłoszoną w ubiegłym miesiącu przedwstępną umowę przejęcia Profi, czołowego producenta pasztetów i zup gotowych.

Sfinalizowanie obu ostatnich transakcji uzależnione jest od zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wcześniejsze akwizycje dotyczyły przejętego w 2015 r. Sonko, lidera na rynku wafli ryżowych i zdrowych przekąsek, oraz Stella Pack, wiodącego polskiego producenta i dystrybutora recyclingowych worków na śmieci i innych artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych.

Przejęcie Unitop oznacza również dalszy rozwój działalności Bounty Brands w sektorze spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej, opartej na budowie globalnego  portfela silnych marek, takich jak południowoafrykańska Serena (oliwa z oliwek, ocet balsamiczny i inne produkty kuchni śródziemnomorskiej), Libery Select (puszkowane owoce i warzywa), Offenau (ogórki konserwowe i inne piklowane warzywa), czy Sea Queen (puszkowane ryby).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH