Bracia Koral chcą zachęcać i inspirować przepisami do tworzenia własnych deserów
Bracia Koral, młodszy brand PPL Koral inspiruje do własnoręcznego tworzenia deserów. W tym celu ruszył z nową zakładką „Przepisy” na swojej stronie. Chętnych do angażowania się w działania nie brakuje. Do grona osób mobilizujących razem z marką Bracia Koral - Lody Jak Dawniej do odkrywania świeżych, niezwykłych smaków dołączyły blogerki kulinarne, a niedawno w działania firmy włączył się także Łukasz Konik, jedna z najciekawszych postaci polskiej branży kulinarnej.

Na portalu internetowym każdy smakosz znajdzie coś dla siebie. Wśród przepisów są propozycje podania smoothie, pomarańczowego ciasta z borówkami bez użycia mąki czy crumble z morelami.
– Tworząc zakładkę z przepisami, zależało nam przede wszystkim na tym, by zarażać pasją własnoręcznego przyrządzania słodkich posiłków. Chcieliśmy także pokazać czytelnikom, jak dużą satysfakcję można czerpać z artystycznego łączenia składników i dopełniania ich smaku lodami – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
– Dzięki temu, że nasze produkty są bardzo różnorodne, możemy je dowolnie łączyć z danym deserem i testować połączenia smakowe – dodaje.
Niedawno przepisy na desery lodowe na rzecz brandu Bracia Koral stworzył Łukasz Konik, czołowy i znany szef kuchni współpracujący z sieciami hoteli w Polsce oraz Instytutami Chemii i Fizyki PAN w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobywał w restauracjach i hotelach w Polsce oraz zagranicą. Dzisiaj jest cenionym trenerem młodych adeptów sztuki kulinarnej oraz jurorem konkursów kulinarnych. W 2009 roku Fundacja Klubu Szefów Kuchni przyjęła Konika do swojego grona jako najmłodszego szefa kuchni. Dzisiaj jako Klub Szefów Kuchni zrzesza 35 czołowych szefów kuchni.
Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępnych jest przeszło 50 produktów - oferta obejmuje zarówno lody impulsowe, familijne jak i lody na gałki do segmentu HoReCa.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.