Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bracia Koral chcą zachęcać i inspirować przepisami do tworzenia własnych deserów

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-08-2017, 15:01
Bracia Koral chcą zachęcać i inspirować przepisami do tworzenia własnych deserów
fot. materiały prasowe

Bracia Koral, młodszy brand PPL Koral inspiruje do własnoręcznego tworzenia deserów. W tym celu ruszył z nową zakładką „Przepisy” na swojej stronie. Chętnych do angażowania się w działania nie brakuje. Do grona osób mobilizujących razem z marką Bracia Koral - Lody Jak Dawniej do odkrywania świeżych, niezwykłych smaków dołączyły blogerki kulinarne, a niedawno w działania firmy włączył się także Łukasz Konik, jedna z najciekawszych postaci polskiej branży kulinarnej.

Na portalu internetowym każdy smakosz znajdzie coś dla siebie. Wśród przepisów są propozycje podania smoothie, pomarańczowego ciasta z borówkami bez użycia mąki czy crumble z morelami.

– Tworząc zakładkę z przepisami, zależało nam przede wszystkim na tym, by zarażać pasją własnoręcznego przyrządzania słodkich posiłków. Chcieliśmy także pokazać czytelnikom, jak dużą satysfakcję można czerpać z artystycznego łączenia składników i dopełniania ich smaku lodami – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

– Dzięki temu, że nasze produkty są bardzo różnorodne, możemy je dowolnie łączyć z danym deserem i testować połączenia smakowe – dodaje.

Niedawno przepisy na desery lodowe na rzecz brandu Bracia Koral stworzył Łukasz Konik, czołowy i znany szef kuchni współpracujący z sieciami hoteli w Polsce oraz Instytutami Chemii i Fizyki PAN w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobywał w restauracjach i hotelach w Polsce oraz zagranicą. Dzisiaj jest cenionym trenerem młodych adeptów sztuki kulinarnej oraz jurorem konkursów kulinarnych. W 2009 roku Fundacja Klubu Szefów Kuchni przyjęła Konika do swojego grona jako najmłodszego szefa kuchni. Dzisiaj jako Klub Szefów Kuchni zrzesza 35 czołowych szefów kuchni.

Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępnych jest przeszło 50 produktów - oferta obejmuje zarówno lody impulsowe, familijne jak i lody na gałki do segmentu HoReCa. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH