Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Bracia Koral z nową linią produktów i pierwszymi w Polsce lodami w słoiczkach

Marka lodów Bracia Koral wprowadza na rynek nową linię produktów pod nazwą Smaki Dzieciństwa. To  już druga po Lodach Jak Dawniej rodzina produktów tej marki.  Nowa linia lodów Braci Koral pojawi się w szerokiej dystrybucji na początku kwietnia i tym samym otworzy lodowy sezon 2018.

Bracia Koral z nową linią produktów i pierwszymi w Polsce lodami w słoiczkach
fot. materiały prasowe

Nowością są nie tylko ciekawe smaki, ale również unikalne opakowanie do tej pory niespotykane na polskim rynku. Przywołujące wspomnienia dawnych lat Sernik Mamusi i Krem Orzechowo-Czekoladowy dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych słoiczkach, które wyglądem nawiązują do „tamtych" czasów.  

Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku. Marka
od początku istnienia nawiązuje do wartości rodzinnych oraz do najlepszej jakości produktów i smaków w nowych aranżacjach. W sezonie 2018 po raz kolejny chce mile zaskoczyć konsumentów drugą, po Lody Jak Dawniej serią produktów, które mają przywoływać czasy dzieciństwa zarówno starszym jak i młodszym konsumentom. 

 - Polacy bardzo chętnie wracają do smaków, które znają i uwielbiają. Smaki Dzieciństwa to linia lodów, która jest odpowiedzią na te potrzeby. W sezonie 2018 zaoferujemy znane smaki w nowej odsłonie kojarzące się z beztroskim czasem dzieciństwa, takie jak Sernik Mamusi czy Krem Orzechowo-Czekoladowy. Dodatkowo jako pierwsi w Polsce wprowadzamy innowacyjne opakowanie – słoik, którego stylistyka nawiązuje do „tamtych” czasów – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Polacy coraz częściej doceniają i sięgają po produkty z segmentu premium, które może i są odrobinę droższe, ale oferują w zamian wartość dodaną – jakość. Bracia Koral od prawie 40 lat utrzymują wysoką jakość swoich wyrobów dzięki niezawodnej strategii wyboru produktów głównie od polskich, zaufanych dostawców co dla konsumenta stanowi gwarancję smaku premium.

- Marka Bracia Koral czerpie z najlepszych tradycji PPL Koral, która od 1979 roku jako, prywatna i rodzinna firma z małopolski buduje wiedzę o tym jak wyprodukować doskonałej jakości lody. Od początku jej powstania polityką właścicieli była współpraca głównie z polskimi dostawcami, dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad wyborem wyłącznie najlepszych składników do produkcji lodów jak: soczyste owoce, polskie mleko, prawdziwe masło czy puszysta śmietanka – mówi Piotr Gąsiorowski.

Nowa linia lodów Bracia Koral pojawi się w szerokiej dystrybucji na początku kwietnia i tym samym otworzy lodowy sezon 2018. Smaki Dzieciństwa będą należały do kategorii lodów familijnych - jako pierwsze lody w Polsce zamknięte zostały w specjalnych słoikach o pojemności 450 ml, których design przypomina czasy kiedy świeże mleko było powszechnie dostępne tylko w szklanych opakowaniach.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Smaki Dzieciństwa RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    Piotr Gąsiorowski RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • dewq 2018-02-14 09:33:19
    dobry pomysł- tylko żeby na w składzie lodów truskawkowych byla truskawka a nie sok z buraka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.