REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bracia Koral: Za nami rekordowy sezon

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-10-2016, 15:32
Bracia Koral: Za nami rekordowy sezon
Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, fot. mat. pras.

- Miniony sezon, zarówno pod względem rozwoju produktu, jak i osiąganych wyników sprzedażowych, był zdecydowanie rekordowym okresem w stosunkowo krótkiej, bo trzyletniej, historii marki Bracia Koral - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

REKLAMA

Jak mówi Mariusz Jurek, mimo relatywnie gorszych warunków atmosferycznych w porównaniu z sezonem 2015, szczególnie w drugiej połowie wakacji, marce Bracia Koral udało się przekroczyć zakładane na ten rok wyniki.

- Aktualnie nasze lody familijne i impulsowe dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Dynamiczny rozwój nastąpił także w segmencie HoReCa. Największą popularnością cieszą się lody familijne dostępne obecnie w dziewięciu smakach i pojemnościach 450 i 900 ml. Konsumenci coraz częściej sięgają także po rożki i lody na patyku - dodał.

Spożycie lodów w Polsce kształtuje się na poziomie 4 litrów na mieszkańca. To trzy razy mniej niż w mroźnej Szwecji, a 5 razy mniej niż w USA. Jak zauważa dyrektor generalny PPL Koral, z roku na rok trend na sezonowość lodów ulega spłaszczeniu.

- W kanale nowoczesnym lody dostępne są przez 12 miesięcy. To właśnie w sieciach handlowych konsumenci najczęściej kupują nasze produkty w okresie jesienno-zimowym. Poza sezonem szczególną popularnością cieszą się lody familijne, które stanowią doskonałą bazę do przygotowywanych na różnorodne okazje deserów. Coraz więcej osób decyduje się także na wykorzystywanie lodów jako składników przygotowywanych słodkości i dań. Niezwykle modny stał się także foodpairing, a lody doskonale dopełniają smak wielu potraw - dodaje.

Mariusz Jurek przyznaje, że pomimo nawiązywania do tradycji, w komunikacji Bracia Koral stawiają na nowoczesne rozwiązania marketingowe.

- Skupiamy się w dużej mierze na internecie. W tym sezonie zaangażowaliśmy się także w kilka ciekawych wydarzeń specjalnych, podczas których konsumenci mogli spróbować nie tylko lodów dostępnych na co dzień w sklepach, ale także tych, które serwują nasi partnerzy biznesowi, z którymi rozwijamy współpracę w segmencie HoReCa - dodał.

Marka Bracia Koral-Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępne są 23 produkty. Oferta obejmuje lody impulsowe oraz familijne. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • eurocashowiec 13-10-2016, 14:11:
rekord jest spektakularny!! ponad podwojenie sprzedaży!! Już blisko 140 palet rocznie :)))

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH