Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bracia Koral zapowiadają nowości produktowe na sezon 2017

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-10-2016, 10:11
Bracia Koral zapowiadają nowości produktowe na sezon 2017
Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, fot. mat. pras.

- W 2017 roku portfolio lodów Bracia Koral - Lody Jak Dawniej znacznie się powiększy. Pojawią się zarówno nowe smaki oraz warianty lodów impulsowych i familijnych - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Pytany o trendy i wprowadzane na rynek przez Braci Koral nowości produktowe, Mariusz Jurek wskazuje na poszerzenie asortymentu sorbetów.

- Jako przedsiębiorstwo z ponad 37-letnim doświadczeniem w produkcji lodów stale śledzimy trendy i staramy się odpowiadać na potrzeby rynku. Odpowiedzią na potrzeby rynku jest między innymi poszerzenie w tym sezonie asortymentu sorbetów o nowe smaki - dodał.

Dyrektor generalny PPL Koral przyznał, że marka Bracia Koral stara się łączyć tradycję z nowoczesnością.

- Marka Bracia Koral powstała trzy lata temu, jako marka jubileuszowa, nawiązująca do kilkudziesięcioletniej tradycji produkcji lodów. Tworząc kolejne warianty produktów stawiamy na wysokiej jakości składniki i sięgamy po starannie dopracowane receptury. Dzięki temu konsumenci mogą delektować się lodami, które tworzone dziś, w czasach niezwykle zaawansowanego rozwoju technologicznego, smakują jak dawniej. I to właśnie najlepszy smak i jakość składników są dla nas najważniejsze. Sięgając po produkty marki Bracia Koral konsumenci wybierają lody z prawdziwą, belgijską czekoladą, doskonałymi bakaliami, czy też pysznymi owocami - dodał.

Mariusz Jurek dodał, że na 2017 rok Bracia Koral przewidują znaczne powiększenie portfolio marki.

- Pojawią się zarówno nowe smaki oraz warianty lodów impulsowych i familijnych. Przygotowujemy także atrakcyjne rozwiązania dla restauratorów. Mamy nadzieję, że nowości, które zaprezentujemy wiosną 2017 roku podbiją podniebienia konsumentów i zainteresują współpracą kolejnych potencjalnych partnerów biznesowych - dodał.

Marka Bracia Koral-Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępne są 23 produkty. Oferta obejmuje lody impulsowe oraz familijne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ana 14-05-2017, 23:29:
Istotnie lody przemysłowe, nie mające nic wspólnego z lodami wytwarzanymi przez rzemieślnika, metoda tradycyjna, nie mające dlugiegomokresu przydatności do spożycia,
Bowiem wytwarzane są z naturalnych składników i nie posiadajace substancji przedluzajacych trwalosc.
To tylko wielki business, marketing i reklama.

  • Tylko tradycyjne 22-02-2017, 19:53:
Jakiej to mogą być jakości składniki i z nich lody, których terminy przydatności sięgają do 2 lat :)? Coraz więcej chemii, cukier itd. Lody wodne to jak sama nazwa wskazuje woda, cukier i dodatek smakowy. Polecam lody tradycyjne, zdobywające rynek od kilku lat, a nie przemysłówkę. No i te slogany marketingowe "pyszne", "delektować się" .....

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.