Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

The Kids Food Company szuka partnera do ekspansji w Polsce

  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-07-2015, 13:36
Brytyjski producent przekąsek dla dzieci szuka dystrybutora w Polsce
Produkty marki Kiddylicious (fot. The Kids Food Company)

The Kids Food Company, brytyjska firma do której należy marka przekąsek dla dzieci i niemowląt Kiddylicious, planuje wejście do Polski. Spółka szuka w naszym kraju dystrybutora z dużą wiedzą o rynku, zainteresowanego długoterminową współpracą - dowiedział się serwis portalspozywczy.pl od Neila Walkera, dyrektora ds. sprzedaży międzynarodowej w The Kids Food Company.

Brytyjska firma w swoim portfolio posiada przekąski premium dla niemowląt i dzieci w wieku od 6 miesięcy do 3-4 lat, stanowiące alternatywę dla cukierków, lizaków czy chipsów ziemniaczanych. Spółka nie ma własnego zakładu, zamiast tego zleca podprodukcję przekąsek pod wspólną marką Kiddylicious innym firmom. Z tego względu jest w stanie bardzo szybko rozszerzać swoją ofertę. Według Neila Walkera, od znalezienia nowego, interesującego produktu na targach, do momentu umieszczenia go na półce sklepowej pod brandem firmy, mija zaledwie 12 tygodni. Dzięki temu firma jest w stanie rywalizować z międzynarodowymi potentatami rynku przekąsek, którym - przy własnych inwestycjach w nowe zakłady czy linie produkcyjne - wprowadzenie podobnego produktu do sprzedaży zajmuje znacznie więcej czasu.

The Kids Food Company pierwsze kontakty w Polsce nawiązało podczas misji handlowej Santander, współorganizowanej przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową. Firma chce, aby Polska była przyczółkiem do ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Produkty spółki jak dotąd nie były sprzedawane w naszym regionie. Firma prowadzi jednak eksport już do ok. 20 krajów świata. Obecna jest - poza Wielką Brytanią - na południu i północy Europy, na Bliskim Wschodzie, w Japonii, Korei Południowej, Hongkongu, Malezji, Singapurze i Stanach Zjednoczonych.

W Zjednoczonym Królestwie firma jest najszybciej rosnącym podmiotem w kategorii przekąsek dla dzieci. Produkty pod marką Kiddylicious znaleźć można we wszystkich dużych sieciach detalicznych (m.in. Tesco, Asda, Sainsbury's, Morrisons, Waitrose), hurtowniach, handlu tradycyjnym oraz sklepach specjalistycznych. Ekspansji The Kids Food Company na rodzimym rynku sprzyjają zalecenia żywieniowe brytyjskiego rządu - sugerują one, że małe dzieci od szóstego miesiąca życia powinny spożywać dwie przekąski dziennie.

Neil Walker z The Kids Food Company liczy na to, że produkty firmy staną się popularne w Polsce, między innymi dlatego, że zna je wielu Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii i odwiedzających rodzinę w ojczystym kraju. Przedstawiciel spółki spodziewa się, że w ciągu pierwszych 12 miesięcy obecności w Polsce uda się sprzedać dystrybutorowi produkty o łącznej wartości 250 tys. funtów., a całkowita wartość sprzedaży już w sieciach detalicznych wyniesie ok. 750 tys. funtów. Walker ma nadzieję, że przekąski Kiddylicious dzięki współpracy z polskim dystrybutorem trafią do największych sieci hipermarketów i supermarketów, a także do sieci delikatesowych.

Przychody The Kids Food Company w 2015 r. wyniosą ok. 8 mln funtów, a wartość sprzedaży produktów firmy na półkach sklepowych wyniesie 20 mln funtów. Firma w najbliższych latach planuje wzrost przychodów o co najmniej 15 proc. rocznie. Za trzy lata The Kids Food Company chce być obecne w 30 krajach poza Wielką Brytanią i generować około połowy swojej sprzedaży na rynkach międzynarodowych. Obecnie wpływy z eksportu odpowiadają za ok. 30 proc. całkowitych przychodów spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • timi 17-07-2015, 12:39:
Pies chodził mi przy tym 2 godziny. W końcu dostał pierś z kurczaka i się najadł. Tyle to warte.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH