Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Co-branding - gorący trend na rynku lodów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-07-2018, 10:53
Co-branding - gorący trend na rynku lodów
fot. materiały prasowe Wedel (Instagram)

Choć ulubionymi smakami lodów w Polsce są tradycyjne waniliowo-śmietankowy, czekoladowy i truskawkowy, to producenci - chcąc to zmienić i pobudzić kategorię - eksperymentują z produktami, licząc na sukces. Świeżym trendem na rynku lodów, który rozwijany jest od poprzedniego sezonu jest co-branding, czyli przenikanie się kategorii.

Co-branding to nic innego jak mariaże znanych marek oraz ich łączenie i przenikanie się kategorii. Prekursorem tego typu praktyk są lody Nestle, które - tworząc nowe produkty - korzystają z innych brandów grupy, takich jak: Princessa, Nesquik, Lion, KitKat.

Podobne rozwiązania praktykowane są już w Europie Zachodniej. I tak np. Perfetti Van Melle współpracuje z firmą Unilever w zakresie wprowadzenia na rynek pakowanych pojedynczo lodów pod hiszpańską marką lizaków Chupa Chups. Nie wiadomo kiedy pomysł ten zostanie zaszczepiony na rynek polski.

Dobrym przykładem w Polsce są natomiast lody sygnowane markami słodyczy Mondelez – Milka, Oreo, Daim i Toblerone od Froneri Polska (Zielona Budka). Są to lody zarówno na patyku, jak i w rożku, kubeczkach oraz w opakowaniach familijnych.

Podobnym przykładem są lody Łaciate (marka mleka Mlekpolu), które wprowadził na rynek Koral. Firma wprowadziła także na rynek lody sygnowane marką Oshee. Są to sorbetowe lody z witaminami i minerałami.

W tym sezonie hitem mogą okazać się lody marek Coliana. Od marca w szerokiej dystrybucji dostępne są lody inspirowane smakami Oranżady Hellena, wafelków Grześki i „najeżonych bakaliami” ciastek Jeżyki.

Lody o smaku Oranżady Hellena dostępne są w trzech wariantach: świderki, na patyku oraz tuby. Kakaowe Grześki w lodowej postaci to lód Grześki na patyku i lód Grześki w rożku. Lody Grześki na patyku to lody kakaowe w czekoladzie deserowej Goplana z kawałkami wafli, a lody Grześki w ciemnym waflowym rożku to lody kakaowe z sosem o smaku czekoladowym z czekoladą deserową Goplana. Ostatnią propozycją firmy są lody Jeżyki Classic na patyku o smaku ciasteczkowym w otoczce karmelowej w czekoladzie mlecznej Goplana z dodatkami rodzynek, chrupek ryżowych i orzechów laskowych.

Co jeszcze? Ostatnio hitem (przynajmniej w mediach społecznościowych) stały się lody Ptasie Mleczko sygnowane marką Wedel. Pojawiły się one w wybranych sklepach Żabka. Cena - 3,99 zł za sztukę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 225) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.