Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Colian i marka Grześki strategicznym partnerem filmu „Grześki sami w domu”

W wigilijny wieczór telewizja Polsat wyemituje film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest należąca do Grupy Colian marka Grześki.

Colian i marka Grześki strategicznym partnerem filmu „Grześki sami w domu”
fot. materiały prasowe

W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu „Grześki sami w domu”, którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. W tym roku Polsat, poza filmem „Kevin sam w Nowym Jorku”, wyemituje historię inspirowaną kultową produkcją. Tuż przed amerykańskim hitem, telewizja wyświetli polski film „Grześki sami w domu”, zainspirowany przygodami inteligentnego i niesfornego chłopca oraz jego rodziny. Produkcja „Grześki sami w domu” opowiada o przygotowaniach do świąt sympatycznej rodziny, znanej widzom z miniserialu „Grześki wracają do szkoły”.

W roli Grzegorza pojawi się Rafał Królikowski, synka Grzesia zagra Leopold Mikienko, mamę i żonę - Magdalena Stużyńska-Brauer, kolegę Grzesia – Olgierd Jaworski, a w policjanta wcieli się Borys Szyc. Tej sympatycznej rodzinie i jej gościom towarzyszą chrupiące wafelki Grześki.

Koncepcja powstania filmu narodziła się po sukcesie miniserialu, który okazał się hitem i przyciągnął przed ekrany telewizorów i monitory rzeszę wiernych odbiorców. Tylko na antenie telewizji Polsat średnia oglądalność każdego odcinka była na poziomie 1,3 miliona widzów. Miniserial „Grześki wracają do szkoły” był drugą najchętniej oglądaną pozycją programową tegorocznych jesiennych premier Polsatu w grupie 16-49 lat.

- Zarówno tytuł, jak i termin emisji, produkcji „Grześki sami w domu” nie są przypadkowe. Produkcja nawiązuje do kultowej komedii, bez której duża część społeczeństwa nie wyobraża sobie Bożego Narodzenia. Filmowy Grześ, podobnie jak Kevin, wpadł w „tarapaty”. Wszyscy doskonale wiemy, jak zakończyły się przygody bohatera amerykańskiego hitu. Co spotka Grześków i ich bliskich, i jak sobie poradzą? Tego dowiemy się w wigilijny wieczór. Jedno jest pewne – film udowadnia, że niezależnie od sytuacji, w której się znajdujemy, możemy obudzić w sobie drzemiące w nas wewnętrzne dziecko. W jego odkryciu pomagają, lokowane w produkcji, chrupiące wafle impulsowe Grześki – mówi Beata Telega, Category Brand Manager w Colian.

Emisja filmu „Grześki sami w domu” odbędzie się 24 grudnia o godz. 19.30 – tuż przed kultową komedią „Kevin sam w Nowym Jorku”. Produkcja będzie również dostępna dla użytkowników multimedialnej platformy IPLA.

Film uzyska wsparcie reklamowe. Przewidziano kampanię wizerunkową, trafficową i displayową w Internecie, w tym działania na Facebook.com i YouTube.com. Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    batoniki RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    Colian RSS ALERT    /    Grześki RSS ALERT    /    film RSS ALERT    /    film Grześki sami w domu RSS ALERT    /    Grześki sami w domu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.186.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.