Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Czekotubka – nowość od Wedla na Dzień Dziecka

Marka E.Wedel, w tym sezonie odświeża swoje portfolio, wprowadzając całkowitą nowość – Czekotubkę na Dzień Dziecka. Linia dla dzieci będzie wspierana działaniami komunikacyjnymi 360 stopni, które obejmą: telewizję, digital, public relations oraz social media.

Czekotubka – nowość od Wedla na Dzień Dziecka
fot. Wedel

Główną osią komunikacji wspierającej produkty E.Wedel dla najmłodszych jest 30-sekundowy spot reklamowy. Pojawia się w nim Mała Mroczność, czyli syn władcy z kosmosu – Wargorra, który przybywa na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości i odnajduje ją w czekoladach Wedla. Bohater reklamy sięga po najlepsze słodycze dla niego, czyli wedlowskie portfolio dziecięce: Czekotubkę Karmellove oraz Czekotubkę o smaku kakaowo-orzechowym. Spot będzie emitowany w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w internecie.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR (w tym także współpracę z social influencerami) realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie – Cosmo.

E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony. Od września 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej Grupy Lotte.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

czekolada RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    E.Wedel RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Czekotubka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.