Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Czy Mars wycofa cukierki z McFlurry podawanego w McDonald’s?

Mars Inc., niegdyś producent dużych batonów czekoladowych, rozważa możliwość wycofania z deserowych przysmaków cukierków M&M’s, między innymi z McFlurry podawanego w McDonald’s - podaje biznes.onet.pl za Reuters.

Czy Mars wycofa cukierki z McFlurry podawanego w McDonald’s?
Fot. shutterstock

Autor: biznes.onet.pl za Reuters
Data: 18-06-2016, 10:32

Jak podaje źródło zbliżone do producenta, firma prowadzi rozmowy z największą światową siecią fast-foodów i innymi partnerami na temat dołączania cukierków do wysoko słodzonych produktów.

Wycofanie cukierków M&M’s – zawierających 7,5 łyżeczek cukru, co stanowi jedną trzecią dużej porcji McFlurry – to tylko jeden z pomysłów; według informatora firma bierze też pod uwagę zmiany receptury we współpracy z McDonald’s i innymi partnerami.

Mars obawia się, że desery zawierające cukierki firmy – takie jak McFlurry, tarta ze snickersami podawana w Burger King, czy Blizzard serwowana w Dairy Queen – przekraczają w jednej porcji dzienną dawkę cukru zalecaną przez amerykański rząd.

Taka ilość cukru stoi w sprzeczności z oficjalnym stanowiskiem Marsa, że słodycze smakują najlepiej, kiedy jedzone są z umiarkowaniem.

Firma publicznie obiecała ograniczyć ilość cukru we wszystkich swoich produktach, żeby spełnić wymogi najważniejszych światowych instytucji zajmujących się zdrowiem, między innymi Światowej Organizacji Zdrowia, a także amerykańskich i brytyjskich komisji ds. żywności.

Rzecznik Marsa odmówił podania szczegółów dotyczących rozmów z partnerami. Ale w komunikacie przesłanym do agencji Reuters napisał:

„Współpracujemy z naszymi dostawcami i klientami nad wprowadzeniem obietnicy w życie”.

Obawy największego światowego producenta słodyczy związane z dokładaniem cukierków firmy do popularnych deserów podawanych w fast-foodach to najnowszy przykład tego, jak reakcje na cukier zakłócają spokój branży.

Czytaj więcej w biznes.onet.pl 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mars RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.